Memòria visual d’un projecte IX

Avui dilluns: acció al pati de l’IES Joan Coromines amb els alumnes de 4t d’ESO.

Després d’haver pensat diverses maneres de mesurar amb cossos l’espai, tocava posar-ho en pràctica. Resultats diferents segons l’espai escollit i l’acció (estàtica o en moviment).

Mans, punys, cames, braços, cossos drets i estirats… Tot hi tenia cabuda. I ho mostrem en ordre contrari: des del resultat final a l’inici de l’acció!

Memòria visual d’un projecte V

Ens acostem al darrer dia de treball conjunt amb l’Àngels… Enrere queden tot un seguit de sessions en les quals hem construït un projecte a partir de les propostes de cadascú, i sempre sota l’esguard d’ella i de la Montserrat. Les imatges que encara vaig afegint en són testimoni: hores de feina al Graner i a l’institut; a voltes sense que els alumnes vegin clar l’objectiu final.

Gràcies per tots aquests dies: crec que l’experiència ha pagat la pena. Potser ara mateix no en veuran els fruits, però el rerefons quedarà per sempre.

Memòria visual d’un projecte IV

Les imatges que apareixen tot seguit mostren la construcció d’arquitectures: a partir de les experiències personals de cadascun dels participants vam anar construint una coreografia en la qual els cossos eren parets, sostres, mobles, etc.

Els alumnes es van dividir en dos grups i van fer-se dues construccions distintes. Com a rerefons, vam tenir una música pròpia realitzada a partir de petits fragments triats per cadascú i molt manipulats electrònicament per tal de bastir una mena de gran mosaic abstracte.