Diferents idiomes

Aquell dia l’Anna ens va preguntar quins idiomes parlem cadascú ; en la nostra classe hi han fins 10 idiomes. Ens va fer seure a tots en línia en un determinat  un  ordre perquè les llengües estiguin barrejades, perquè fessis com una mena de conferencia d’idiomes. Haviem d’explicar un dia del institut, en el nostre idioma.

 

Primers Assajos

L’ultima sessió vam començar a assajar tot allò que farem a l’obra fent servir els exercicis i activitats que em estat fent al llarg del curs.

Hem fet un banc de peixos però canviant una mica perquè aquesta vegada portàvem cadires a dalt del cap per desprès fer les servir per seure en fila i fer la següent activitat.

COR I CORIFEU

En aquesta sessió vam a agafar parts de diferents texts que vam escriure nosaltres i els vam representar en dos grups.  Cada grup tenia diferents parts per representar amb un corifeu.

L’Anna va  ajuntar diferents frases de la nostra escriptura automàtica i vam memoritzar -les  amb diferents tons de veu i moviments. La dicció, l’entonació, la respiració són importants per poder fer una bona interpretació

 

La Claudia va fer de corifeu per tot el grup, utilitzant moviments senyalitzant: velocitat, intensitat, pauses, respiracions.

Aquest recurs l’utilitzarem pel nostre espectacle final.

Visionant Espectacles

Aquest dia l’Anna ens va posar vídeos d’espectacles que ha dirigit ella, on van actuar companys seu. Per veure quin seria el concepte del teatre no convencional i com seria mes o menys l’espectacle que nosaltres farem als final.

Es important i s’aprèn molt veient actuar actors professionals.

 

 

 

Mapes de nosaltres mateixos

A una de les sessions, vam haver de dibuixar un mapa de nosaltres mateixos, havíem de posar com i on ens sentíem, després ho explicàvem als nostres companys, així són alguns dels mapes que vam fer:

Historia en pantalla

Hem fet una sessió amb el mòbil,  ens vam ajuntar per grups on al menys una persona podia gravar la pantalla, es una eina del mòbil per gravar tot el que fem amb el mòbil, no tots la tenen.

Vam haver d’explicar una historia inventada utilitzant la pantalla del mòbil mentre es gravava i quan vam acabar li vam passar a l’Anna i va reproduir els vídeos amb un projector

 

 

 

 

 

Escriptura Automàtica

Hi ha una activitat que fem molt sovint i s’anomena escriptura automàtica.

A vegades ho fem amb música i a vegades sense.

Amb el mòbil escrivim sense pensar durant 4 minuts, aquí us deixem unes mostres.

                          

                 

                   

                                      

                             

Confiança

En aquest dia vam fer un exercici de confiança on ens posar en una rotllana i una persona es ficava enmig amb els ulls tancats i tenia que deixar-se caure cap als costats i els demés no la deixaven caure.

Necessitàvem aquest exercici perquè hi ha vegades que hi ha crisis de grup i sense la confiança no fem res.

 

MAKING OFF

En la passada sessió va venir un càmera  per fer un  making off del procés que estem fent abans de l’obra final, ens van entrevistar a 3 de nosaltres i a un professor nostre. Ens van fer diverses preguntes relacionades amb el projecte i ens van gravar mentre fèiem algunes dinàmiques.

Les preguntes majoritàriament es tractaven de:

Com estem fent el procés de creació?

Si ens esta agradant?

Que ens esperem del resultat final?

 

REPRESENTACIÓ A PARTIR D’IMATGES

Fa unes setmanes, l’Anna ens va separar per grups de 3 o 4 i

ens va ensenyar diferents fotografies per representar una historia.

El nostre grup estava format per la Claudia Monzó,Marc Garí, Nerea Alberca i Soujan.

Les dues fotografies que ens va ensenyar per representar una historia:

 

 

L’història que vam pensar era que una persona matava a dos persones i feia com si no passes res i tingues empatia.

 

Aquests són els resultats: