REPRESENTACIÓ A PARTIR D’IMATGES

Fa unes setmanes, l’Anna ens va separar per grups de 3 o 4 i

ens va ensenyar diferents fotografies per representar una historia.

El nostre grup estava format per la Claudia Monzó,Marc Garí, Nerea Alberca i Soujan.

Les dues fotografies que ens va ensenyar per representar una historia:

 

 

L’història que vam pensar era que una persona matava a dos persones i feia com si no passes res i tingues empatia.

 

Aquests són els resultats:

REPRESENTACIÓ A PARTIR D’IMATGES

 

Aquestes dues imatges ens han inspirat a fer una petita representació com si anéssim a un parc aquàtic que esta a l’espai .

Vam fer que erem dos humans de diferents épocas y un alien que feia de presentador en un anunci.

    

Representació a partir d’imatges

Ens vam dividir en 6 grups de 3, l’Anna en va donar 2 imatges diferents i a partir d’aquestes vam haver de fer una representació. A nosaltres ens va tocar: una de Operació Triomf i una altra d’un home disfressat de dimoni.

               

Nosaltres a partir d’aquestes imatges vam fer una obra de teatre sobre una noia que volia ser famosa, rica i triomfar al món de la música, va conèixer a una cantant que havia venut  la seva ànima al dimoni, el tracte consistia :  mai seria feliç i mai es sentiria estimada a canvi de fama, diners i triomf.

 

Julian Maleno, Wiktoria Chojnicka, Saori Huaringa

 

representació a partir de imatges

En una de les sesions amb la Anna, vam fer grups i a partir de dues imatges vam fer un “mini teatre” amb disfreses i tot, al nostre grup (Raquel, Anderson i Mireia) ens va donar les següents imatges:

    Amb aquestes dues imatges vam interpretar la següent historia:

Era una bruixa que tenia  sota els seus encanteris a una nena, la podia manejar com una marioneta, o sigui com ella volia, lo que la

bruixa no sabia es que tenia una ombra contra ella, en revenga la volia matar, per qué un dia ella li va fer a l’ombra, llavors aquesta un dia va anar a la bruixa i la va matar, per qué estava veient que li estaba fent lo mateix a la nena, amb la bruixa morta la nena va quedar lliure, pero va estar uns dies insconcient.

Aqui us deixem unes fotografies de la representació:

 

 

REPRESENTACIÓ A PARTIR D’IMATGES

DESPRÉS D’UN DESCANS MERESCUT TORNEM AMB LES PILES CARREGADES I PLENS D’ENERGIA 

BON ANY A TOTHOM!!! 🙂

 

Vam fer una representació de imatges a a partir d’unes fotos que va escollir l’Anna . Teniem que disfressar-nos i interpretar una cosa segons la imatge que ens havia tocat.

A nosaltres (Moghit, Miriam, Nathalia) ens va tocar l’imatge d’un gat i una ballarina de flamenc, per el que vam decidir interpretar a uns gats que es posaven a dues potes i feien un pas de flamenc

GAT

 

 

 

NOSALTRES BALLANT FLAMENC

BALLARINA DE FLAMENC

NOSALTRES FENT DE GAT

VISITA TEATRE LLIURE

El dimarts dia 12 de desembre vam fer una visita al Teatre Lliure.

   

La visita ens la va fer l’Alícia conjuntament amb diferents treballadors d’allà.

L’Alícia va començar explicant-nos la història de  la creació d’aquest teatre.

Vam entrar a l’espai lliure, que és l’espai més petit d’aquestes instal·lacions.

Després vàrem entrar al camerino col·lectiu. 

Seguidament vam anar a l’espai més gran, la sala Fabià Puigserver, però abans la directora de regidors ens va explicar en què consisteix ser un regidor i ens va acompanyar a veure la sala d’atrezzo.

Després vam anar a veure com preparaven la roba per a les funcions.

Ens van explicar que la sala Fabià Puigserver era una de les poques sales a Europa que podien moure el seu terra i distribuir l’espai com es vulgui, pots tenir l’escenari i les butaques en diferents posicions.

  

Ens van ensenyar el mecanismes que feien servir per moure el terra. Al acabar de veure els mecanismes vam entrar a un camerino individual i vam passar una estona a una sala d’assaig

Vam ser molt afortunats d’ haver tingut aquesta oportunitat de veure el teatre tan a fons.

 

 

BANC DE PEIXOS

El banc de peixos consisteix en fer grups i coordinar tots els moviments que fa el corifeu,  que va canviant cada cert temps passant per tots els membres del grup. Hem d’estar sincronitzats,  junts i no s’ha de notar el canvi de corifeu.

Ho hem fet de diferents maneres, ballant amb música,  amb música però sense seguir la cançó, amb una narració narrada per un/a company/a i amb sons fets per l’ Anna Serrano amb el micròfon, o simplement sense res, però sempre amb improvisació.

º  .00

Un gran descobriment…..sessió de disfresses!!!

Hem descobert que a institut tenim guardades moltes disfresses, encara no les havíem començat a utilitzar. Però quan les hem trobat ens hem tornat bojos, ens hem tarat completament!!!

Des que hem començat amb l’Anna continuament anem descobrint l artista que portem a dins

I és que disfressar-nos ens fa riure i ens agrada molt!!!!

INICI I ESCALFAMENT

Hem creat una rutina que a cada sessió utilitzem per començar, consisteix en fer moviments amb la mà dreta, l’esquerra, cintura, peu dret i peu esquerra. Comencem amb el numero 10 i anem baixant de número successivament cada ronda.

Ens serveix per situar-nos, escalfar, motivar-nos i concentrar-nos.

AVUI ESTIC…..

Sempre comencem fent un cercle i expressant amb un moviment com ens sentim cada día. Aquest exercici ens serveix per saber com estan els nostres companys i  fer més forta la nostra confiança.

Ens havíem oblidat de presentar-nos!!!

Aquests dies hem estat treballant tant que ni ens hem pogut presentar.

Som alumnes de 3r d’ESO de l’institut Montjüic  i aquest any la nostra residència la fa l’Anna Serrano, amb col·laboració del teatre lliure.

Alumnes de 3r d’ESO
Alberca Núñez Nerea, Bhattarai Soujan, Chojnicka Wiktoria, El Bouyousfi Abdelmoghit,  Garí Darder Marc, Gil Cuestas Àlex, Huaringa Calvet Saori, Khamouch Sbay Marwa, López Montero Danelson, Maleno Domínguez Julian, Martínez de la Cruz Juan, Mercedes Martí Miriam, Monzó Espinosa Claudia, Quiñonez Infante Nathalia, Rizzetto Trujillo Marco, Rodríguez Blas Raquel i Serrano Giménez Mireia

Professors
Vicent Santamaria i Imma Solé