Segona sessió

Què et va semblar el començament de la sessió? David: Molt estrany. Aina: Molt raro. Julia: Raro.

Quines activitats vau fer? David: Vam descubrir on estava el perineu, vam fer un escalfament de boxa i escriptura. Aina: Boxa i ioga. Julia: Escriptura i parlar.

Quina activitat et va agradar més? Per què? David: Boxa, perquè és una bona activitat d’escalfament. Aina: L’estirament perquè és el moment més relaxant. Julia: Escriure. Perquè escrius el que et ve de gust i el que et surt de dintre.

On vau fer les activitats? David, Aina i Julia: Al gimnàs i a la Sala d’Actes.

Què en penses, d’en Soren? David: Que és molt amable i es pren el seu treball molt en serio. Aina: Fa molt bé la seva feina. Julia: Es una mica raro.

Deixa’ns la teva opinió sobre la sessió.  David: Em va agradar perquè em va relaxar. Aina: És una mica raro, peró em va agradar; m’hauré d’acostumar a les activitats. Julia: Em vaig avorrir i va ser molt raro, però suposo que m’hi acostumaré.

Iniciem projecte!


PRIMERA IMPRESSIÓ

La primera impressió del Soren és que vam notar que era un home especialitzat en el tema (teatre / interpretació) i diferent del professorat de l’institut per la manera que ens tractava. No ens vam presentar, directament vam fer les activitats.  Al principi tothom feia cas i ens concentràvem, però a la llarga ens vam cansar perquè vam fer moltes activitats físiques. Ens en vam anar de l’aula cansats i relaxats. Amb una idea (no encara polida) sobre el que farem / parlarem durant aquest projecte.


  QUINES ACTIVITATS VAM FER?

  1. MOVIMENT PÈLVIC: Hem d’agafar una esterilla i llençar-la a terra. Quan tinguem això fet, ens estirem a sobre i amb l’esquena recolzada, els genolls pujats i els peus sobre l’esterilla, pugem la pelvis i la baixavem durant cinc minuts, mentre respirem.
  2. DISCOTECA: Tanquem els ulls i imaginem que són les dotze de la nit, estem amb els nostres amics a una discoteca i estem ballant. Van passant les hores i continuem saltant tots junts, sentint-nos entre nosaltres i disfrutant. Ja és l’hora i ens n’anem tots a casa. Ara obrim tots els ulls i ens asseiem per la pròxima activitat.
  3. ESCRIPTURA AUTOMÀTICA: Ens asseiem i comencem a escoltar la música. Tenim un full i un bolígraf sobre el full. I escrivim sense pensar, al ritme de la música.
  4. ENS DISPARA UNA PREGUNTA:  Ens diu que el seu projecte té alguna cosa a veure amb el sexe i ens pregunta què ens assembla.

EL QUE ENS VA AGRADAR I EL QUE NO ENS VA AGRADAR

Tothom estava d’acord que era vergonyós el fet de que no el coneguéssim (al Soren). A la majoria ens va agradar l’activitat final. La recomanem i no ha estat malament per ser la primera classe.