Y hoy, ¿qué toca?

Vimos diferentes formas de caminar, y con nuestras parejas nos imitamos el uno al otro por nuestra forma de andar.

Nos sentimos diferentes porque cada uno camina de forma distinta, y como nos imitamos los unos a los otros, sentimos que éramos nuestro compañero. Por ejemplo, yo me sentí diferente ya que camino más tiesa y mi compañera más relajada.

También me sentí incómoda y creo que no fuí la única. Hubo un ejercicio en el que nos sentamos y uno por uno íbamos caminando delante de todos y los demás te observaban. Eso fue raro.

Creo que lo hicimos porque Soren quería que por un momento dejáramos de ser nosotros mismos y intentaramos ser otra persona. Esto es difícil de hacer, ya que casi nadie ha hecho teatro.

Autora: Lara Parés

Interpretem anuncis

En Residència en acció!

Aquesta sessió va ser diferent a les altres. No vam començar fent esport ni activant el cos, tot el contrari: vam fer una activitat molt relaxada que consistia en arribar a notar-nos el cor i com el podíem enlairar amb l’ajuda de la nostra parella. Vam acabar-la caminant amb la postura final, aquella que ens fa estar amb les espatlles amunt i cap enrere.

Després vam fer la segona activitat, que va ser on ens vam centrar més. Havíem d’escollir un anunci, el qual vengués el seu producte com a “un luxe” quan en veritat tothom se’l pot permetre. A partir d’allà, escollíem l’actriu o l’actor de l’anunci i imitaven dues de les seves postures (per exemple: una estirada al llit i l’altra espantant-se).

  • Va ser millor que les anteriors sessions, però igualment encara em sembla molt raro. (Ferran Martínez)
  • Molt relaxant i alhora molt estressant. (Nil Oró)
  • Més divertida que les anteriors. (Aina Arqué)
  • Va ser més normal. (Nora Fité)
  • Vam intentar actuar. (Carlota Ormad)
  • Van ser coses noves, però divertides. (Flaminia Abanilla)

Autores: Clàudia Urban i Judith Frias

Segona sessió

Què et va semblar el començament de la sessió? David: Molt estrany. Aina: Molt raro. Julia: Raro.

Quines activitats vau fer? David: Vam descubrir on estava el perineu, vam fer un escalfament de boxa i escriptura. Aina: Boxa i ioga. Julia: Escriptura i parlar.

Quina activitat et va agradar més? Per què? David: Boxa, perquè és una bona activitat d’escalfament. Aina: L’estirament perquè és el moment més relaxant. Julia: Escriure. Perquè escrius el que et ve de gust i el que et surt de dintre.

On vau fer les activitats? David, Aina i Julia: Al gimnàs i a la Sala d’Actes.

Què en penses, d’en Soren? David: Que és molt amable i es pren el seu treball molt en serio. Aina: Fa molt bé la seva feina. Julia: Es una mica raro.

Deixa’ns la teva opinió sobre la sessió.  David: Em va agradar perquè em va relaxar. Aina: És una mica raro, peró em va agradar; m’hauré d’acostumar a les activitats. Julia: Em vaig avorrir i va ser molt raro, però suposo que m’hi acostumaré.

Autors: Ferran Martínez i Nil Oró

Iniciem projecte!

PRIMERA IMPRESSIÓ

La primera impressió del Soren és que vam notar que era un home especialitzat en el tema (teatre / interpretació) i diferent del professorat de l’institut per la manera que ens tractava. No ens vam presentar, directament vam fer les activitats.  Al principi tothom feia cas i ens concentràvem, però a la llarga ens vam cansar perquè vam fer moltes activitats físiques. Ens en vam anar de l’aula cansats i relaxats. Amb una idea (no encara polida) sobre el que farem / parlarem durant aquest projecte.

  QUINES ACTIVITATS VAM FER?

  1. MOVIMENT PÈLVIC: Hem d’agafar una esterilla i llençar-la a terra. Quan tinguem això fet, ens estirem a sobre i amb l’esquena recolzada, els genolls pujats i els peus sobre l’esterilla, pugem la pelvis i la baixavem durant cinc minuts, mentre respirem.
  2. DISCOTECA: Tanquem els ulls i imaginem que són les dotze de la nit, estem amb els nostres amics a una discoteca i estem ballant. Van passant les hores i continuem saltant tots junts, sentint-nos entre nosaltres i disfrutant. Ja és l’hora i ens n’anem tots a casa. Ara obrim tots els ulls i ens asseiem per la pròxima activitat.
  3. ESCRIPTURA AUTOMÀTICA: Ens asseiem i comencem a escoltar la música. Tenim un full i un bolígraf sobre el full. I escrivim sense pensar, al ritme de la música.
  4. ENS DISPARA UNA PREGUNTA:  Ens diu que el seu projecte té alguna cosa a veure amb el sexe i ens pregunta què ens assembla.

EL QUE ENS VA AGRADAR I EL QUE NO ENS VA AGRADAR

Tothom estava d’acord que era vergonyós el fet de que no el coneguéssim (al Soren). A la majoria ens va agradar l’activitat final. La recomanem i no ha estat malament per ser la primera classe.

Autores: Flaminia Abanilla i Mercè Prats