La sessió oberta al professorat es va celebrar el passat dimecres 19 de febrer davant l’equip docent de 2n d’ESO de l’institut La Ferreria. L’alumna Aina Antón va ser l’encarregada de l’obertura de la sessió i de convidar el professorat a fer un joc de ritme i atenció que l’alumnat ha practicat durant aquests mesos. La dinàmica la dirigia l’alumna Núria Morcillo, qui no va dubtar en “expulsar” els professors que no seguien les indicacions al ritme adequat.
Seguidament, l’alumnat va llegir la primera escena de l’obra que preparen, “Necessitem diners!”, deixant el professorat ben bocabadat. Ja per finalitzar, els alumnes van poder escoltar les opinions dels mestres i resoldre’ls els dubtes que plantejaven. Però què els va semblar?
“Ahir el dia 19/2/25 vam fer una sessió oberta amb l’equip docent de 2n d’ESO el primer que vam fer un joc de palmades amb els profes. Després vam llegir el nostre diàleg va sortir bastant bé i als profes els va agradar.”
“A mi, a la sessió oberta, m’hauria agradat que ensenyéssim més jocs que hem fet a classe o que el primer joc hagués durat més. També m’hauria agradat que haguéssim pogut ensenyar més l’obra, és a dir, que estigués més avançada. D’altra banda, l’equip docent de 2n d’ESO no va fer moltes preguntes i simplement ens felicitaven. M’hauria agradat que preguntessin més.”
“Vam anar a preparar-nos fins que van venir els professors i els vam explicar un joc que és de fer palmades i vam anar eliminant persones. Més tard ens vam asseure i vam començar a llegir l’obra de teatre, posteriorment van respondre a les preguntes dels professors ens en vam anar cadascun a casa. Jo crec que va funcionar bé, ja que va sortir tal com el vam practicar i no tinc res malament de dir.”
“Primer vam anar a menjar les pizzes que estaven molt bones encara que jo no menjo molt. Després vam anar a la sala de música on van començar a venir els professors, la cosa primera va ser una dinàmica de palmades molt divertides i després vam llegir el text que havíem preparat. Ho vam fer perfecte segon el meu punt de vista i els professors van quedar impressionats. Ens van dir que ens veien potencial i vam marxar. En general, em va agradar molt.”



