Primer de tot vam debatre una estona sobre els nostres pensaments en que era la cultura, la creació, l’art…
Després que ho parléssim i donéssim veu a les nostres opinions durant un temps, ens van explicar les diferències i algunes dades. Vam anar amb els arquitectes i mestres a la pista de futbol on ens vam posar asseguts en rotllana per així poder parlar una mica i seguir amb l’activitat.

Un cop quan tots ens vam posar còmodes en cercle vam tornar a l’activitat predeterminada, on ens van fer escriure per a continuació dir verbs i adjectius que des del nostre punt de vista que descrivíssim la pista de futbol i l’aula d’acollida. Cosa que ens va semblar bastant divertida i entretenguda, ja que no ho havíem pensat mai.
Al final amb totes les opinions va sortir una taula així :
Pista poliesportiva
Verbs / Accions
Jugar: 13, Jugar a futbol: 2, Córrer: 15, Saltar: 6, Ballar: 2, Llençar: 4, Menjar: 11, Caminar: 8, Parlar: 7, Discutir: 1, Cridar: 3, Riure: 4, Descansar: 1, Plorar: 1.
Adjectius
Gran: 14, Llarg: 5, Ample: 4, Dur: 5, Fred: 4, Gris: 2, Industrial: 1, Brut: 9, Antic: 1, Degradat: 1, Divertit: 4, Bonic: 1, Lúdic: 1, Organitzat: 2, Sorollós: 1.
Aula d’acollida
Verbs/Accions
Seure, Socialitzar, Ensenyar, Escoltar, Aprendre, Estudiar, Fer deures, Practicar idiomes, Llegir, Escriure, Actuar, Escoltar musica, Dibuixar, Pintar, Parlar.
Adjectius
Brut: 9, Antic: 1, Degradat: 1, Divertit: 4, Bonic: 1, Lúdic: 1, Organitzat: 2, Sorollós: 1.
Per acabar ens vam fer unes fotos a diferents llocs de l’institut fent alguns dels verbs que van sortir per tenir-les com a exemple.



