Sentir, aturar-se, escoltar, reflexionar, debatre-ho, tornar-ho a escoltar, tornar a aturar-se, anotar-ho, sentir-ho en grup, explicar-ho… Ja us ho hem explicat! 😛
gra gra gra…. G R A B E M !
Ja hem descobert el món de la gravació… hem analitzat els arxius i reflexionat què ens agradava i perquè…. Avui sortim de nou al carrer a experimentar amb els sons, les gravadores i el medi que ens envolta!
Com utilitzem les gravadores?
Escoltem els primers enregistraments!
Sentir, aturar-se, escoltar, reflexionar, debatre-ho, tornar-ho a escoltar, tornar a aturar-se, anotar-ho, sentir-ho en grup, explicar-ho…
La cinquena sessió l’hem dedicat a desenvolupar aquest procés diverses vegades. Hem sentit els àudios que hem gravat, n’hem triat un i hem explicat a la resta perquè els hem triat. Us deixem el vídeo amb les nostres petites explicacions i també us adjuntem les gravacions perquè podeu gaudir i acompanyar-nos!
Sons identitaris del nostre entorn
Avui, hem fet una sortida pel barri amb unes gravadores de so. Abans de sortir, l’Eulàlia ens va explicar el seu funcionament i la cura que havíem de tenir amb aquestes. Ens va fer molta gràcia “la pelusilla” que portaven per protegir-les del vent.
Vam gravar, en parelles, diferents sons identitaris del barri i ho escoltàvem amb uns auriculars que ens feien sentir el so molt a prop i més fort, més clar, més detallat. Ens va cridar molt l’atenció, ja que era una altra forma d’experimentar amb la sonoritat que mai havíem provat, tenien moltíssima potència!
També ens ha acompanyat l’Agnès, mediadora d’A Bao A Qu, la podeu veure al vídeo! Ens anava fent les fotografies que incloem en aquesta entrada!