El passat 22 de febrer teníem l’encàrrec de portar objectes de casa que no fem servir, i que ja no funcionin. Amb aquesta proposta seguim explorant la manera de fer del nostre artista. Ell moltes vegades fa obres apartir del que la gent no vol i que ell troba pel carrer, tant en les escombraries com als containers.
A banda dels objectes que vam portar de casa també vam desmuntar objectes de l’institut que tenim guardats al magatzem i que no funcionen.
Ens va agradar molt desmuntar aquests objectes i veure que alguns tenen peces molt petites i de formes ben diferents. Els objectes que vam desmuntar van ser: un boli, un teclat, “cascos” de música, un radiocasette, un mòbil, uns altaveus…
La primera proposta va ser ordenar les peces, de mes gran a més petites, segons la forma i després vam intentar fer paraules amb els diferents elements. com que l’activitat ens va agradar molt hi vam dedicar més d’una sessió, i cada final de classe guardavem els objectes en bosses individuals per no perdre cap peça.
De paraules en van sortir de tot tipus, vam intentar que tinguessin relació amb l’objecte. Realment van sortir coses molt interesants, us mostrem alguns exemples, a veure si sabeu què hi diu?
Una peça que ens va agradar molt a tots i que vam comentar una bona estona a classe és aquesta que us posem al final. Quan vam veure la foto, ens va recordar molt les obres de Joan Brossa. A classe en una sessió havíem conegut aquest artista i havíem posat títols a les seves obres.
Mireu aquesta imatge doncs, és un eclat sense tecles. Què ha passat amb les lletres? Només han quedat de cara cap amunt alguns caracters…
Quin títol li posaríeu?
Iara, Samira, Laia, Sara.