Es va plantejar quina paraula els venia al cap quan pensaven en el confinament. En van aparèixer moltes:
MUNTANYA RUSSA
ANGOIXA
AVORRIMENT
NOSTÀLGIA
IMPOTÈNCIA
VALORAR
ESTRANY
FRUSTRAT
NORMALITAT
ATABALAT
LLIBERTAT
Els alumnes van procurar explicar la paraula que ells havien triat i donar una explicació a les altres paraules associades al confinament.
Apareixen unes emocions que es volen transmetre a la coreografia que han estat creant a partir del vídeo encadenat realitzat en les sessions anteriors.
Es plantegen diverses opcions de músiques que puguin acompanyar a la coreografia i així ajudar a transmetre aquestes EMOCIONS.
Sempre a partir del debat, s’acaben seleccionant 2 músiques proposades pels nois i noies.
Ara toca aprendre’s la coreografia sencera tots plegats.

Cada alumne fa un vídeo que és un tutorial on explica com s’ha de realitzar la seva part de la coreografia. I és així, com des de la distància física, treballen tots units per fer una coreografia conjunta.