Comencem a analitzar l’origen del museu i a contextualitzar-lo en relació a les estructures de poder i als seus visitants. Sembla que això ens costa una mica, però tenim mooolt de temps per endavant!
També mirem diferents tipus de quaderns i decidim quin volem o amb quin ens semblarà més còmode per a treballar. Després mirem llibretes plenes de notes personals, dibuixos, fotografies i apunts. I, a l’igual que els estudiants, em comprometo a omplir un quadern… a veure si seré capaç de reprendre el costum!
-Mireia
_
Fotografies:
Gabinet de pintures.1729
National Gallery. 1920
Thomas Struth: Museu del Prado. 2007
Greg Neville. No tinc més dades d’aquesta foto
Fotrografia d’una alumna de 4t ESO al MACBA. En motiu d’unes classes de Jorge Luis Marzo. Info aquí.
Full de normativa interna d’una fundació d’art
Retroenllaç: Però… què és un Museu? | creadors EN RESiDÈNCiA als instituts 2012-2013