lletres_filades_monica-Regal_enR-201520

Un regal per a la Mònica: les lletres filades, especialitat de la casa

En arribar a la platja ens seiem en rotllana…

lletres_filades_monica-Regal_enR-201502lletres_filades_monica-Regal_enR-201505Abans de comentar les activitats que farem donem un regal a la Mònica: És el seu nom amb lletres filades.

lletres_filades_monica-Regal_enR-201506lletres_filades_monica-Regal_enR-201507lletres_filades_monica-Regal_enR-201511lletres_filades_monica-Regal_enR-201504Uns més que altres hem treballat en aquest treball. Fixeu-vos en la R de Roselló/Residència, en l’ “a” de Boscà i en l’ M ( amb la mateixa typo que la R) i en els accents. Els colors també segueixen el blau de mar, del Boscà, i el negre de la R i el verd blau són els del logo del projecte creadors en Residència als Instituts.

lletres_filades_monica-Regal_enR-201518 lletres_filades_monica-Regal_enR-201517 lletres_filades_monica-Regal_enR-201516 lletres_filades_monica-Regal_enR-201522

Aquesta idea l’hem représ de les lletres filades del nostre anterior projecte en Residència de fa dos anys. Podeu consultar-lo a l’enllaç següent:

http://blocsenresidencia.bcn.cat/joanbosca/?p=783

 

llibreta-enR6

La llibreta d’artista: avaluant

Sembla fàcil, però no ho és tant…

L’avaluació de les nostres llibretes ha estat part important d’una sessió.

Ens hem autoavaluat, hem avaluat els altres i en han avaluat l’Àngels i la Mònica.

 

IMG_1785 IMG_1784 IMG_1783 IMG_1782 IMG_1786 IMG_1778 IMG_1776 IMG_1767L’avaluació de qualsevol pràctica artística o projecte és difícil i un aspecte essencial de tot projecte educatiu.

En el nostre cas, com expliquen els alumnes, han estat autoavaluats, i avaluats pel grup, per la creadora i per mi.

La Mònica i jo hem coincidit molt en aquesta avaluació, i hem tingut en compte, a més de la llibreta d’artista, altres aspectes fonamentals en el procés, com són la participació, la motivació, el treball a l’aula i l’actitud.

Àngels Pradilla, professora del grup