Primera sessió

Hi va haver la primera sessió amb els  alumnes i el nostre artista Fernado Prats.

Primerament ens va explicar com havia sortit del seu país Chile i havia vingut a estudiar a Barcelona on va començar la seva trajectòria artística  i professional.

Desprès ens va a explicar en què consisteix la seva obra, com la pensa, com es documenta, com la produeix, com es tot el seu procés creatiu, com el finalitza, com la presenta i  com  l’exposa.

Segons anava desenvolupant-se  aquesta sessió vam començar a entendre tot el que els dies anteriors no compreníem de la seva obra.

Encara ni imaginàvem en què consistiria el nostre treball

Es un señor bastante interesante y de carácter simpático, nos entusiasmó sus ganas de trabajar con nosotros y enseñarnos sus técnicas que no son las mas habituales.

En nuestro primer día de clase nos puso un PowerPoint de todas sus obras y nos explico su biografía.

Tenemos muchas ganas ya de saber en qué se va a basar nuestro proyecto

                                                                          Astrid Gracia                                                             Joana Mestres

 

En la exposición que nos hizo Fernando Prats nos enseño como trabajaba con el humo,

Antes nos explico su llegada de Chile a España, que vivía en una casa del barrio del Rabal y que enfrente de el tenia una familia musulmana como vecinos. Fernando se fue de viaje y cuando volvió se encontró con que la casa de sus vecinos se había quemado a causa de un cortocircuito y la familia había muerto, a Fernando le supo muy mal por que apreciaba a esa familia, en especial a los niños.

Ve todo ennegrecido por el humo del incendio, afectado y viendo cada día los restos que quedaron del incendio, fue una de las cosas que le inspiro para empezar a trabajar con el humo.

                                

                               Arthur Hervás                       Lluís Lozada, 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *