Mesures amb parts del cos

La darrera sessió  vam fer una escalfament dirigit a les diferents parts del cos , va consistir en córrer, caminar o arrosegar-nos  d’un costat a un altre de la clase.

A continuació vam fer un exercici, que és l’exercici del mirall, l’objectiu era que la gent que ens mirava no en devinés qui manava.

Despres, per parelles, ens vam mesurar en diferents parts del nostre cos (peus, mans, braços, cames, dits, caps, etc.)i finalment vam mesurar tota la clase.

 

Les nostres creacions 2

Aquests dies treballem amb la Mònica Muntaner. Vam fer moviments per tot l’espai  i havíem de congelar alguns d’aquests moviments, ens va costar molt i no ho vam acabar d’assimilar. Després vam moure tot el cos a força velocitat i  amb música. Vam veure que això ens feia estar més concentrats.

Finalment vam continuar amb les nostres creacions i vam notar la diferència entre veure els mateixos moviments amb música o sense.

   

Les nostres creacions

Vam crear una sèrie de balls o moviments a partir del que t’agradava esport, historietes…).

Vam començar sense música perquè l’artista ens va explicar que així ens fixem més amb els moviments i no seguir el pas de la música.

Després un cop elaborades les creacions, vam mostrar-les al grup,

i entre tots vam comentar les sensacions que et transmetia actuar sense música.

Hem començat!

El primer dia ens vam presentar i vam explicar quines coses ens agraden relacionades amb el moviment. Alguns van dir els esports que feien, o la dansa, o escoltar música i anar seguint-la… Després, per parelles, vam anar encadenant moviments a partir d’una música que sonava.

En la següent sessió vam mirar diferents vídeos de dansa. Després anàvem comentant el que havíem vist. Ens va cridar l’atenció la dansa sense música, no sabíem que existia.

Després vam començar a representar amb moviment el que volíem explicar. Algunes persones van optar per fer-ho soles i altres en grup.