Farem un fotomuntatge per mostrar les nostres idees als profes

Fem les fotos necessàries per poder fer alguns muntatges fotogràfics amb el Photoshop. Així ho podrem presentar al professorat en una reunió que faran amb el Luís, les mediadores d’Abao A Qu, un representant del Consorci i la nostra professora, la Mercè.

Els profes es sorprenen i sembla que els agraden les nostres idees, encara que alguns segur que no s’ho acaben d’imaginar instal·lat de debò.

Us les expliquem:

Paperera-canasta  

La paperera-canasta canvia els objectes de funció i de lloc, del terra a l’aire, serveix per tirar brossa al jugar. Té un doble significat perquè el basquet és per jugar i la paperera és per fer reciclatge. Als nois i noies els pot resultar estrany perquè hi ha una paperera en comptes d’una cistella, pot ser divertit o confús. Llavors la paperera-canasta es torna útil per jugar i disfuncional perquè cada cosa deixar de fer la seva funció.

 David, Alba, Mario, Pau

Paperera-timbre

Posar el timbre dins de la paperera fa que el so es suavitzi i s’esmorteeixi, li traiem una mica d’agressivitat al soroll. Però també, si posem el timbre dins la paperera, significa que el tirem, representa que no ens agraden les classes i no volem un timbre. I com que la disciplina a algunes persones no els agrada és com si ja no tinguéssim disciplina, i la gent estigués més lliure.

Paula, Luna, Florencia i Kevin

Radiador fora

Un radiador fora, al carrer, és una idea interessant perquè es un canvi d’ubicació, de funció, perquè els radiadors solen estar dintre perquè escalfin i es quedi la calor; posar-ho fora és com una manera de cridar l’atenció, que totes les persones el vegin i es quedin estranyats. Pensarien que és una pèrdua d’energia i de diners perquè pensarien que podria estar encès. És canviar l’interior amb l’exterior. Et fa pensar en el canvi climàtic, perquè escalfar l’exterior, és una generositat absurda. És una alerta sobre el mal ús de l’energia.

Rubén, Ona, Anna, Lorena

Taula i cadira al sostre

El lloc on hem col·locat la cadira i la taula d’un alumne és en el sostre. A sobre, l’enganxaríem al sostre de la sala de professors. L’enganxaríem girat, de les potes.

Un professor passa la major part del dia amb alumnes. Potser, a la sala de professors, que és el lloc on estan relaxats, veure la taula d’alumnes els recordi a ells.

El suposat alumne que seu en aquella taula mira cap a fora i fora és on estan els interessos de l’alumne. L’exterior és un punt de fuga que envia la ment cap a una altra banda. També té el sentit d’aprendre del món, del que es veu fora.

Erik, Mariam, Arnau, Maria

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *