Explicació del projecte

Amb aquesta sessió ens han transmet el significat del treball que farem, del “Projecte” que portarem a terme tots plegats, utilitzant L’ EXPLORACIÓ DE LA VEU , amb diferents MISSATGES com per exemple el sentit del “NOSALTRES”.
També hem parlat del significat de la ANÀFORA i també el treball de la POLIPOESIA dins de l’aula.

JO SÓC

En aquesta sessió vam visualitzar diferents vídeos de poetes, narradors i de cantants com Tote King perquè en le seves lletres parla del seu “jo”, Cansebero perquè tracta en les seves cançons temes socials i realistes i Eminem perquè rapeava molt ràpid ; tot això amb l’intenció d’ inspira-nos per escriure nosaltres mateixos les nostres lletres.

Alló que m’ agrada

Per començar l’Anna ens va proposar que escollíssim vuit paraules que ens agradin, desprès vam haver d’escriure cada paraula en un paper.
D’un en un haviem de llegir en veu alta les paraules que ens identificaven.

A la següent sessió:
Estaven totes les paraules projectades a la pantalla i vam haver d’escollir les paraules mes votades per tot el grup. Amb aquestes paraules vam fer un joc , un deia una paraula en veu alta com per exemple “comprar” i els altres havien de respondre el més ràpid possible una altre paraula que relacionaven .

No només el meu nom m’identifica

Amb la tercera hora de creadors , junt amb la Marian vam continuar el treball de les paraules per a expressar alló que ens agrada, ens van demanar fer un llarg llistat de coses, accions, persones, aliments,llocs i d’altres paraules que realment ens agradaven. Una vegada tenir tor el llistat vam haver d’ escriure el nostre nom en un full din A4. Amb les paraules que ens identificaven anaven repassant el nostre nom de tal manera que cadascú va acabar tenim el seu nom amb alló que més ens identificava.

dav
dav
dav
dav
dav
dav
dav