Triem un tema

Avui hem estat sols amb l’Helena a classe. Hem fet una llista de diferents temes per fer l’obra. També hem decidit de què s’ocuparia cadascú a l’obra de teatre que farem: Uns faran vestuari, altres so o llum, etc. Ha estat divertit perquè en tot moment hem pogut dir el que pensàvem.

Al final de la classe hem llegit uns monòlegs sobre sexe.

Paula Bertran

Omplint l’habitació

Avui hem fet una escena de teatre sense pensar a partir d’unes indicacions que ens ha IMG_4703donat l’Helena:
1. Imagina’t una habitació buida amb una porta i un punt de llum. Descriu-la.
2. A l’habitació hi ha un objecte. Descriu-lo.
3. A fora l’habitació hi ha una persona. Descriu-lo.
4.Dins l’habitació hi ha una persona. Descriu-la.
5. La persona 1 entra a l’habitació
6. Un dels 2 personatges diu alguna cosa

7. L’altre contesta
8. Un dels 2 personatges surt de l’escena.
S’ha de dir que van sortir escenes mol xules!
                                   Joan Moneo

Visita al garatge

 

a la Becket

Avui hem anat a visitar la sala Beckett de Gràcia, un antic garatge transformat en un petit teatre. El Víctor Muñoz ens ha explicat la història de la sala i ens ha ensenyat les instal·lacions. Després hem anat a la sala i sols o en parella hem sortit a l’escenari on cadascú ha llegit el text Volaré a la meva manera amb les diferents intencions que ens marcaven l’Helena i el Víctor.

Carlota Comellas

Volaré a la meva manera

Avui hem interpretat un monòleg del text de l’Helena Torneno Submergir-se en l’aigua. El monòleg era la descripció del somni d’un personatge que havia somiat que volava. Cadascú se’l va fer seu pensant com ho volia expressar i a qui ho volia dir. Hem rebut consells de les professores per interpretar-lo. Hem fet la lectura tan bé com hem sabut seguint les indicacions que ens han donat; cadascú hi ha posat l’entonació i el sentiment que li produïa el monòleg. Aquesta lectura ens ha servir per anar perdent la vergonya de llegir en públic.

Gemma Munté

 

El primer dia

IMG_4698 IMG_4702El primer dia ha estat bastant emocionant, primer hem hagut de baixar a la biblioteca ja que ens vam trobar la nostra aula ocupada. Un cop instal·lats a la biblioteca, hem fet una activitat una mica estranya. L’Helena ens ha dit que sortíssim al vestíbul i que ens hi passegéssim durant un parell de minuts. Ens sentíem estranys, ridículs i no sabíem per què ho fèiem. Quan hem tornat a entrar a classe, hem fet un exercici d’escriptura automàtica. L’Helena ens ha demanat que escrivíssim a la llibreta tres coses que hem vist, tres coses que hem sentit, tres emocions hem experimentat i finalment una pregunta que ens hem fet. I tot això ho hem posat en comú i hem vist que ens hem fixat en coses diferents. I aquí no s’han acabat les dues hores, així que alguna cosa havíem de fer, així que finalment hem anat a la classe que ens pertoca, i ens hem començat a conèixer millor presentant-nos.

Zeinab El Barazi