Sortida “Aclucalls”

Joves ballarins obren un assaig i ens expliquen com es va gestar “Aclucalls”. Trobem lligams importants amb el nostre projecte: pensen en gran i volen ser escoltats.

Cossos que surten

Després de la recerca de forats…

Fem sèries fotogràfiques en les que busquem que els nostres cossos passin a través d’elements i forats en la recerca de sortides.

NIT a l’institut

Ho hem aconseguit. Ha arribat el gran dia!

Bé, la gran nit en la que farem a l’institut quelcom que no acostumem a fer…

Hem fet un taller on la Tanit ens ha explicat com treballa, hem sopat, hem jugat al pati de nit i hem vist una pel·lícula abans d’anar a dormir. Calia llevar-se d’hora per fer una sessió fotogràfica aprofitant la llum de l’albada.

En breu us mostrarem el resultat i les nostres impressions sobre aquesta experiència…

Amidaments: PORTES

Al principi vam mesurar-nos a nosaltres, peus, pams… Ara, fem amidaments de diferents elements de l’institut i recorrem la seva arquitectura. Recompte de portes.

Cuatro paredes

Visitem la galeria EtHall on hi ha una proposta de l’artista Luz Broto.

Llistat de paraules:

Parets, tancament, foscor, ombres, llum, lluminositat, claredat, obertura, misteri, pors, ciment, arquitectura, estructura, columnes. Plànol, sortida, biga, pilar, paret, porta. neguit, claustrofòbia. Restriccions.

Després de la visita, escrivim alguns comentaris:

Té a veure amb el que vam parlar amb la Tanit a la primera sessió. Es plantejava el canvi de sensacions que ens provocava el nostre entorn. Per exemple, una sensació de claustrofòbia en estar tancats. ‘

‘A mi em va generar molta inquietud, no trobar portes em posava molt nerviosa’

‘Quan no és possible fer alguna cosa, més ganes de fer-la tenim. I com l’arquitectura té més intencions de les que ens pensem i sol ser restrictiva per controlar-nos.

‘La Tanit volia fer-nos veure que l’art no només són quadres’

‘Vaig sentir inquietud, animació de sortir d’allò quotidià, curiositat, confortable amb la companyia.’

‘Penso que la Tanit ens va portar a aquesta exposició perquè ens fixem més en l’arquitectura i no tant en quadres. Crec que l’artista volia transmetre la importància de la distribució dels espais. Aquelles parets em van transmetre neguit i ànsia de buscar sortides extra, una altra manera d’interconnectar les habitacions.’

Reunió amb direcció

SESSIÓ DEL 14/10/21

Nerea Eiros Martínez 4rt A (secretària)

  1. Han repartit el full que hem de portar signat el proper dimarts per la sortida.
  2. Hem parlat sobre la sortida (que hem de portar, com hi anirem, on anirem…)
  3. Parlem sobre que farem avui amb la negociació sobre quedar-nos a dormir a l’institut. (ens qüestionem si volem gravar la conversació amb la Vicky.)
  4. (Repartim els dossiers als portaveus) Parlem sobre el canvi d’opinió. (forçar o no/permetre o no els canvis d’opinió)
  5. Preparem l’aula per l’arribada de la Vicky.
  6. Parlem sobre l’àgora i ens plantegem on seurà la directora. (tipus de cadira, localització…)
  7. “On seuran els portaveus?”
  8. Fem un assaig.
  9. Parlem sobre la responsabilitat de les mascaretes i sobre les vacunes.
  10. Preparem la càmera
  11. Últim assaig abans de que entri la Vicky.
  12. Ens relaxem, fem 2 minuts de silenci.
  13. Parlem amb la Vicky.
  14. Parlem de com ha sortit la negociació.
  15. Parlem sobre la sortida que farem.

Oleksiy Korbutyak 4tE (dibuixant)