Els hi vam preguntar a l’alumnat que els hi va semblar l’espectacle i aprofitem per afegir dos vídeos on els nostres alumnes ho expliquen la mar de bé. Tota una experiència que repetiriem sens dubte!
- Com era l’espectacle de Circ d’hivern , què hi passava? L’espectacle va ser una mica estrany i em va costar entendre’l però a mesura que va avançar la obra la vam entendre i ens va acabar agradant.
- Com vam viure l’espectacle faM? Ens va agradar? A mi sí que em va agradar perquè van sortir persontatges de tot tipus fent acrobàcies.
- Quina(és) escena és la que més recordem? Per què i que ens va fer sentir? L’escena del noi aquell que semblava Tarzan i feia acrobàcies, em va agradar molt per la dificultat, la vestimenta i l’espectacle en general.
а – Descriu algun moment de l’espectacle que et semblés fort, un feble i un altre avorrit:
Fort: quan el noi estava girant a la barra aquella i es tornava boig perquè s’havia caigut.
Dèbil: quan el noi portava a la noia en un sac.
Avorrit: El principi de l’obra.
b – Descriu l’escenografia: on passava l’escena i quins elements hi havia en escena?
No deien on passava. Hi havia sacs, cordes, persones, barres, cortines, etc.
c – Com es va usar la il·luminació en l’espectacle? Va haver-hi algun moment en el qual fos molt important? Es va fer servir perquè entenguéssim si era un moment calmat, etc. Sí, en els moments que eren més tranquils estava més baixa i al revés.
d – Quins objectes es van usar: Hi havia sacs, cordes, persones, barres, cortines, etc.
e – Quines disciplines de circ apareixien en escena? Gimnàstica i acrobàcies.
f -Com es comuniquen els actors (hi havia text, soroll, amb el cos…)? Amb el cos.
g – Com era la música? Quan intervenia? Hi havia relació amb el que ocorria en escena? La música era estranya i hi intervenia la majoria del temps. Tenia relació amb el que passava a l’escena.