Treball en equip

Hem començat  fent dos grups, un treballaven una escena de una companya i els altres treballant en els cartells de manifestació,  ( els cartells són per una manifestació que volen fer els alumnes de 4t H ), màscares ( les màscares serviran per algunes idees de algunes escenes) i modifiquen materials de algunes escenes. 

Primer de tot hem començat apuntant cada frase dels noms de les persones per després començar a fer-ho. 

Seguidament les màscares les han fet dues persones.

El següent grup estan modificant materials per escenes concretes

Portes, màscares, cartells de la manifestació que alguns grups estan fent…

Diferents materials per a les diferents escenes. 

Per finalitzar la sessió de 12 de març   tenim el grup que estan modificant la primera escena juntament amb les artistes. 

Contaminació

Son idees que volíem expressar a la obra de teatre.

  • PREPARACIÓ DE LA SESSIÓ
  • Volem contaminar. 
  • Que tinguin present la nostra opinió
  • Que no ens menyspreïn. 
  • Que no ens prenguin per tontos
  • Art 
  • QUÈ HEM APRÈS:
  • a auto expressar-nos 
  • Que ens valorin.
  • Treure’ns la vergonya. 
  • Que sàpiguen ensenyar-nos
  • Dinàmica. 
  • Relació entre professor i alumne

 Vam començar treballant amb el cos i hem acabat actuant a la Sala d’Actes.

El primer assaig, vam donar-li forma a les nostres idees.

La primera escena, tracta de la seguretat que et pot transmetre un lloc, un instant i una acció.

La segona escena, parla de com seriem nosaltres si fóssim realment com són.

Per continuar, tenim un ball interpretat per quatre companyes, on expressa la llibertat de sé com som en la societat on vivim.

La quarta escena representa el creixement de la vida.

La cinquena escena tracta sobre la negació al futur i a la vida.

La sisena escena expressava sobre dos noies que s’estimaven i es volien conèixer però la por no les deixava.

La setena escena representa un moment que deixa marca en las nostres vides.

Per acabar la funció, la última escena representa que tots en la vida passem per moments inesperats i indesitjables.

TO BE CONTINUED…

Desig

A classe estem treballant el desig i ens hem fet una pregunta:

Què és per nosaltres el desig?

Èxit, sexualitat, no tenir la regla, infantesa, imaginació, festa, confiança, crush, aprovar….

Si no se sap la persona i el desig no es pot començar.

Parlar de desig és parlar d’un mateix.

Desitjar és que penses o vols coses que no tens.

Es pot deixar de desitjar en algun moment de les nostres vides, acaba el desig?

NO rotund, però….

La persona no pot desitjar perquè sempre vol més, més i més..

El desig és egoista

Desig de menys.

Hi ha més d’un tipus de desig…

desig

[pl. -igs -itjos]

1 m. [LC] Acció de desitjar. Desig de riqueses. Desig de glòria. Satisfer un desig. Excitar un desig. Els desitjos sensuals.
m. [LC] [MD] Taca a la pell atribuïda a un antull, no satisfet, de la mare durant l’embaràs.

Quants desitjos tenim…

Tot comença amb…

…una conversa, una idea, un joc, vergonyes, amb uns haha’s, sentiments. 

Una imatge…

…que em representa, que explica, que no entenc, emotiva, que imagina.

Uns cossos… 

…(in)perfectes, que es mouen, que s’abracen, que s’enfaden, que xoquen, que  s’expressen, que cauen, que s’estimen.

Un moment …

…  de debat, inesperat, comença, t’imagines, observes, crees.

Una música…

… trista, inspiradora, musicalment musical, oblidada, motivadora, per recordar, sorda, per anar al lavabo, inoblidable, diferent, especial com jo