Stalquegem l’Instagram del Roger…

Abans de la primera sessió amb en Roger, tafanegem el seu Instagram i intentem imaginar com és el Roger artista, a partir de les seves publicacions.

I això escriu l’alumnat sobre les seves primeres impressions:

Em desperta curiositat i ganes de saber com és realment perquè crec que serà una persona diferent a la que sembla per instagram

El que fa és escolpir noms a les pedres de la platja amb el mar i també a les algues  a sobre i això em fa sentir super bé amb la tranquilitat de les onades…”

Penso que és un persona potser creativa, que gaudeix del que fa, que respecta les idees del mateix, que es diverteix compartint idees, les coses que fa.

“… sembla que té idees molt autèntiques. Té un concepte molt inusual de veure la vida, això ho penso per les fotos que penja, les seves descripcions i la forma de escriure.

Jo crec que serà un tio majo, serà divertit, ens escoltara i ens tractara de tu A tu. I a part no ens tractarà com si fos superior, (alguns profes ho fan).

Sobre l’artista, penso que té unes idees especials i una mica úniques, però a mi personalment no m’agraden. Però ho respecto, pot ser que altres persones els hi agradi i ho entenguin. El que m’esperaba era més escultures, imatges de cases, pintures… m’ha impactat una mica.

Penso que el Roger és una persona molt creativa. Te fotos molt diferents i molt originals. Em desperta molta curiositat.

Tinc la sensació que al Roger li agrada l’art abstracte, té molta inspiració per crear i té una ment oberta i liberal. Crec que a partir del seu instagram, no preten fer un art que agradi a tothom, sinó el que a ell li agrada.

El Roger em sembla una persona peculiar, i que segurament ens costarà entendre-l al principi, però segurament ens l’acabarem estimant i tot, crec que aprendrem molt amb ell.”

Crec que en Roger és una persona molt autèntica que veu el món des d’una altre perspectiva i que entén l’art de la seva pròpia manera…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *