OLYMPUS DIGITAL CAMERA

què fem sols i què volem fer junts: a casa, a l’aula i a l’insitut

Fa un mes que vam començar a pensar què podíem fer a l’institut, com una manera d’intentar fer una acció en grup, tots junts, posar-nos d’acord. Vam pensar en els límits i les normes que complim quan som aquí dins. També vam pensar en decidir sols fer alguna cosa i fer-nos responsables de les nostres accions.

Vam tenir una idea i li hem estat donant moltes voltes a si fer-o o no fer-ho i ens hem discutit, hem pensat alternatives i no ens hem pogut posar d’acord, fins avui. Ahir una de nosaltres va fer el mateix que volíem fer com a acció grupal, però amb una altra intenció, i això ens va fer dubtar de si seguir endavant amb l’acció o no. Vam intentar decidir-ho diverses vegades i els resultats van ser sempre diferents!

Avui la Luz i la Mercè ens han dit que no calia fer-ho, que si no ens havíem posat d’acord no calia forçar-ho, i que de totes maneres havia estat un aprenentatge. Després cadascú ha expressat la seva opinió i finalment hem decidit SÍ seguir endavant. Un grup farà l’acció i l’altre grup observarà i farà el relat de l’acció. El dia i l’hora ha estat escollit per sorteig. L’acció serà demà a primera hora del matí.

 

Per anar familiaritzant-nos amb el fet de fer una acció, la Mercè ens ha proposat diferents exercicis des de principis de gener. El primer va ser pensar durant 5 minuts i fer una acció d’1 minut i gravar-la en vídeo.

Després ens va proposar que cadascú enregistrés 1 minut d’una acció quotidiana que fes a casa i l’enviés a la resta del grup.  Compartim 1 minut de la nostra tarda amb el grup. A partir d’aquí vam decidir fer una d’aquestes accions quotidianes entre tots a l’aula: pintar-nos les ungles uns als altres.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Demà farem un pas més. Algunes estem nervioses.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>