Durant la sessió formativa del 20 de novembre, es va presentar una proposta estratègica per orientar la tercera hora del projecte cap a un vincle entre l’art, l’expressió i les emocions. Aquesta proposta té com a objectiu principal que l’alumnat pugui explorar i expressar les seves emocions a través de diferents llenguatges artístics, fomentant tant la creativitat com l’autoconeixement. Fins ara, han iniciat aquest treball amb les 36 cartes de les emocions i de les necessitats, que els han servit com a eina per reflexionar i posar nom a les seves emocions. A partir d’aquí, han començat a cercar una cançó o música que representi cada emoció treballada i han assignat un color a aquesta emoció, representant-lo amb una imatge no humana. Encara no han realitzat les representacions corporals ni les fotografies, però aquest és el següent pas previst dins del projecte. Aquest treball no només els ajuda a endinsar-se en el món emocional de manera dinàmica i creativa, sinó que també els serveix com a espai d’expressió setmanal amb en Toni Mira, ja que a l’inici de cada sessió poden compartir com se senten. A més, per garantir que les activitats es duen a terme correctament i no s’oblida cap pas, disposen d’un checklist que els permet revisar el procés i assegurar-se que estan seguint les indicacions establertes.


