Durant el mes de març, hem fet la presentació i hem estat treballant en el marc d’intervenció del grup en el pati interior, on es troba el hort comunitari del Centre Cívic de Sant Martí.
Per això, hem fet una sessió de sortida per veure el plantejament de les possibles línies d’un mural. En una altra sessió, hem vist models de mural, formes i estils, i també Raquel, com a artista muralista, més enllà de la seva faceta d’urbanista, ens ha explicat diferents elements, estils i tècniques que es poden posar en joc. Amb aquests elements, cada jove va fer un dibuix o esbós inspirat en un mural.
En la següent sessió, la vam dedicar a planificar la feina general del mural, tenint en compte totes les fases i la meta de fer la presentació el dia 11 de juny, pel que calculem que tenim unes 10 sessions de treball. A continuació, vam sortir al Centre Cívic a visitar el pati, prenent mides i elaborant dibuixos/esbossos de cada paret amb l’objectiu de veure les possibilitats de què podem posar, tenint en compte el marc d’intervenció i el desenvolupament del mural. En tot cas, sempre respectant les pautes i el context del Centre Cívic.



