La tercera hora

Cada setmana, a la tercera hora, fem una cosa diferent: ens aturem a pensar i parlar sobre els projectes artístics que hem fet. No es tracta només de dibuixar, pintar o construir, sinó també de reflexionar sobre com i per què ho fem i tot això ho posem en un diari visual.

M’agrada aquesta estona perquè podem compartir idees amb els companys i companyes i veure que cadascú entén l’art d’una manera diferent. A vegades, ens fixem en les tècniques que hem fet servir, com el fang, el dibuix a gran escala, el cadàver exquisit, etc. Altres vegades, parlem sobre com els artistes contemporanis treballen i experimenten amb materials i conceptes diferents.

El millor és que no hi ha respostes correctes o incorrectes, sinó maneres diferents de veure les coses. Ens serveix per entendre millor el que fem i, sobretot, per tenir noves idees per als pròxims projectes!