Paperets i vincles

Avui hem fet més exercicis d’improvisació amb el David. Els exercicis que hem fet consistien en fer una improvisació amb parella on havíem d’incloure dues paraules aleatòries que ens donava el David. A més a més, havíem de fer veure que entre les dues persones que actuàvem teníem un vincle, ja sigui d’amistat, d’amor, etc. Crec que ha sigut una activitat molt original. Gràcies a ella, hem après a ficar-nos en el paper de varis vincles i a introduir paraules sense tenir res a veure amb el diàleg, gràcies a la improvisació. És una activitat que m’ha agradat molt. (Júlia Güell)

El dia 2 de novembre, amb el David vam estar fent improvisacions amb parelles o amb grups. El David ens va donar uns paperets i cada persona n’havia d’agafar un. Aquestes paraules les havíem d’incloure  a la improvisació en algun moment o altre. (Mireia Moliné)

Avui hem fet improvisacions amb parelles. Sortíem a l’escenari i ens donaven un tema del que parlar i unes paraules que havíem de dir. (María Fernández)

Ese día, en parejas, agarramos dos papelitos, donde en cada uno había  escrito una palabra, como por ejemplo: casa, falda, etc… y teníamos que crear un diálogo donde salieran esas palabras. (Giada Trapasso)

La classe passada vam començar fent un repàs conjunt del que vam fer les anteriors classes i als que no van estar els van explicar breument què ens semblava la paraula normal, ja que l’anterior classe vam fer un debat. Després, vam estar la resta de l’hora treballant obres amb grups reduïts de persones amb diferents improvisacions i escenes. Vam treballar un aspecte en el que es posaven persones darrere de les que actuaven i amb gestos com a medium els deien el que havíem de dir al diàleg aquelles persones, a més tenien unes paraules que havíem d’incloure també. Els diàlegs van funcionar molt bé i ens vam riure bastant. (Martina Ollero)

Avui dia dos de novembre ha estat un dia divertit, hem estat les dues hores actuant i això ha estat emocionant. Hem estat fent actuacions en grups de tres, i després va venir el més divertit, vam fer obres de dues persones, aquestes havien de treure dos paperets i a l’obra havien de dir les dues paraules que sortien als dos papers. A més, el públic havia d’escollir el context i la relació de les dues persones que actuaven i ho feia encara més emocionant i graciós. Això va ser el més divertit i en conclusió he tingut una classe de 10.. (Hugo Ledo)

Доброго утра! Мое мнение о заданиях Давида? Оно положительное! Мне очень нравится все задания что он дает нам хотя я и не понимаю что он иногда говорит но опять же спасибо моим одноклассникам за то что объясняют мне! Все задания определенно хороши но иногда расстраивает то что они все немного похожи друг на друга. И я очень жду когда нам поставят спектакль!

Bon dia! La meva opinió sobre els encàrrecs de David? És positiu! M’agraden molt totes les tasques que ens fa, encara que no entenc el que diu de vegades, però de nou gràcies als meus companys per explicar-m’ho! Totes les tasques són sens dubte bones, però de vegades és frustrant que totes siguin una mica iguals. I tinc moltes ganes que ens facin una obra de teatre! (Azhar Khalel 🙂 )

Encara que he faltat moltíssim, crec que tinc prou recursos per comentar. Puc contemplar un clar professionalisme en aquest home i una anhelació inspirant en descobrir què som capaços de fer. A més, cada dia que actuem és una sorpresa el que representarem. No es deduïble, i a més, aquest misteri motiva i produeix ànsies, que son molt favorables per un positiu estat anímic.  (Eva Vibliani)

El 2 d’octubre era un dimarts. Els dimarts ve el David i fem dinàmiques però sobretot utilitza els temps que està aquí amb nosaltres per agafar idees per l’obra de final de curs. M’ho passo molt bé. (Ella Whiteman)

Hicimos unas improvisaciones basadas en la palabra “normal”. Hicimos también una pequeña asamblea hablando sobre lo que opinamos acerca de la palabra normal, y salieron muchas ideas muy interesantes. (Ada Aparicio)

Durant la sessió del 2 de novembre vam fer varies activitats, entre elles una que tractava d’improvisar d’una manera molt interessant. L’activitat comença amb una parella de companys que van a improvisar, seguit els demés companys donaven una idea sobre el tipus de relació que hi havia entre els dos companys. Cadascun dels dos companys treuen un paper amb una paraula que tindrà que sortir a la improvisació. Aquesta activitat va ser divertida i entretinguda ja que mai podies estar segur del que tindries que fer o de què tindràs que improvisar. (Martí Sepúlveda)

El dia 2 de novembre, el David ens va fer agafar un paper en el qual posava una paraula. El que havíem de fer amb aquesta paraula era fer una actuació en la que la paraula és el centre de tota la improvisació. Mentrestant els que no actuàvem escollíem el tema i un vincle que havien de tenir les actuacions. Les actuacions, en la meva opinió, crec que han sortit molt interessants i entretingudes de veure. (Mateo Seith)

Durant aquest dia vam fer diferents activitats didàctiques amb els companys en el saló d’actes. A la primera activitat vam haver d’actuar davant del públic però ells ens donaven paraules i nosaltres teníem que fer interpretació dient-les. Em va agradar molt aquesta activitat ja que era diferent a les demés que fem normalment i moltes de les paraules no tenien res que veure amb l’actuació i això li donava un punt de dificultat. Després vam haver de improvisar amb objectes a l’atzar, aquest exercici era difícil ja que no podíem donar-li l’ús normal que tenen aquests objectes. És a dir, si jo tinc una ampolla d’aigua, tinc que donar-li un altre ús com per exemple un martell. Em va agradar aquest dia i m’ho vaig passar molt bé actuant i improvisant amb els meus companys. (Víctor Mendo)

Avui amb el David hem fet improvisacions. El David ens donava uns papers amb unes paraules i havíem d’introduir aquestes paraules en la nostra improvisació. Era molt divertit ja que et tocaven paraules molt rares. (Gisela Núñez)

Avui hem actuat fent improvisacions, el David ens ha donat papers per parelles on posaven dues paraules i hem hagut de fer una improvisació on sortissin aquestes paraules. Els que estàvem asseguts escollíem un vincle que tinguessin les dues persones i elles actuaven amb el vincle havent de dir les dues paraules del full. Han sortit improvisacions interessants i ha estat divertit de veure. (Júlia Padonou)

L’altre dia el David ens donava un paperet i havies de fer el que posava al paperet. A més una persona que tenies darrera li deia a una altra el que havia de dir. (Gregory Júnior)

Avui a teatre hem fet una activitat en la qual fèiem parelles i havíem d’agafar d’una caixa un paperet i el paper que agafàvem posava una paraula, aquesta paraula havia de sortir en l’actuació que vam fer. La veritat és que va ser molt divertit i em vaig riure molt veient les actuacions dels meus companys. (Ariadne Zuazaga)

Aquest dia vam haver de fer una improvisació en la qual havíem d’agafar un paper amb una paraula i fer alguna cosa relacionada amb aquella paraula. Els que no actuaven, havien de pensar un tema i la relació que havien de tenir els que actuaven. Em vaig divertir molt fent l’activitat i sobretot veient  els temes que pensava la gent que no actuava. (Miró Humet)

El David ens va fer pujar a l’escenari per parelles per improvisar amb uns paperets que ens va donar a l’atzar i ens va donar també un tema, com, per exemple, la relació, i altres coses. I després es va unir més gent. (Santhiago Ubilluz)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.