El Nadal…

Avui hem estat parlant sobre què ens ha semblat normal i no normal del Nadal. Per torns, pujàvem a l’escenari i ho explicàvem amb un micròfon. A més, ens vam haver d’inventar quin súper-poder tenim i explicar-lo. (Gisela Núñez)

Avui hem parlat sobre fets/coses que hem trobat normal o no sobre el Nadal; també hem dit el que havíem trobat normal o no en l’escenari amb micròfons davant de tothom, i també hi ha hagut companyes que han fet un exercici diferent, que era dir que tenien súper-poders i explicar-los. (Júlia Padonou)

Avui el dia 11 de gener, vam estar amb els micròfons parlant sobre coses que eren normals o no normals que ens havien passat a les vacances de Nadal. Va ser bastant entretingut encara que una mica avorrit ja que vam sortir molt poc a l’escenari. (Hugo Ledo)

Durante esta clase utilizamos mecánicas con los micrófonos en grupos. Una de estas consistía en decir qué era normal y qué no lo era relacionado con temas de Navidad. Por ejemplo: estas Navidades no son normales porque han durado muy poco, o estas Navidades no son normales por cómo se comporta la familia. Hicimos diferentes actuaciones y fue una actividad muy didáctica y extrovertida. (Víctor Mendo)

Hoy fue un día bastante raro pero interesante. Estuvimos experimentando con los micrófonos, gritando, susurrando, hablando neutralmente, hablando molestos, incluso hablando tres personas al mismo tiempo… Me gustó mucho la actividad porque David nos hizo hablar sin movernos, y nos dimos cuenta del cambio de fluidez al hablar cuando no te puedes mover, incluso sientes cómo tu voz es regulada al no poder moverte (cosa un poco complicada, que yo no logré del todo); y como siempre hablando sobre la normalidad y las cosas que no nos parecen normales, esta vez hablando de la Navidad y año nuevo. Algo que me interesó bastante de esta clase fue que a cada pareja o grupo que subía nos hacía hacer algo diferente, muy random, además xD. (Dio Carbone)

Cadascú de nosaltres, de vegades en parelles, o en trios, vam pujar a l’escenari parlant sobre certs temes i dient per què ens semblava normal o no.  Quan jo vaig pujar a l’escenari amb el meu company, ens van dir de parlar fort però sense moure el cos, i després el mateix però xiuxiuejant: estàvem experimentant amb la veu; jo crec que va ser força divertit! (Giada Trapasso)

Avui a la classe de teatre hem fet una activitat que tracta de pujar de tres en tres a l’escenari, cadascú amb el seu micròfon, i parlar d’un tema. De vegades alguns companys pujaven amb una caputxa, o un xiuxiuejava i l’altre cridava, o no es deixaven parlar entre ells… Van estar parlant d’una cosa que es diu contaminació, que es donar a conèixer el nostre projecte al professorat. (Ada Aparicio)

Hem estat parlant sobre què va ser normal i què no va ser normal durant les vacances de Nadal, i havíem de donar després la nostra opinió amb el micròfon fent diferents veus. Em va semblar molt divertit com jugàvem amb la veu. (Gregory Junior)

Hoy estuvimos usando los micrófonos,  gritando, susurrando, hablando neutralmente, hablando molesto y hablando tres  personas a la misma vez. También hablamos sobre la contaminación, que es repartir información sobre nuestro proyecto. (Santhiago Ubilluz)

Avui hem estat treballant amb els micròfons, parlant un altre cop sobre el que era normal o no, però aquest cop sobre el que ens havia passat durant les vacances de Nadal. Va ser divertit ja que tothom va donar la seva opinió sobre aquestes i ens vam explicar una mica tot el que vam fer. (Martina Ollero)

Ayer estuvimos hablando de lo que era normal y de lo que era anormal; es una actividad que propuso David, y la verdad, me pareció divertida ya que salieron varios comentarios de la Navidad y de los profesores, a los que los pusieron verdes. Me gustó esta actividad. (Brenda Díaz)

Avui hem estat parlant durant una bona estona del que hem trobat o no normal durant el Nadal. Cadascú tenia que posar un exemple i per torns parlar pel micro. Desprès hem començat a fer un exercici on havíem d’inventar-nos un poder i explicar una situació on hagués intervingut aquest poder. (Júlia Güell)

En aquesta sessió, hem estat parlant sobre la normalitat o no normalitat del Nadal. Ho hem fet utilitzant els micròfons. També hem estat improvisant amb els micròfons: el David ens deia un tema, i havíem de fer una història sobre aquell tema. Un exemple ha sigut una parella del grup que tenia súper-poders i aquesta parella s’havia d’inventar una història. Ha sigut un sessió entretinguda i creativa. (Mireia Moliné)

Avui hem començat explicant a la classe els comentaris que vam fer sobre el Nadal. I ho havíem d’explicar amb diferents emocions. Després vam fer que teníem poders. (María Fernández)

Aquest dia vam parlar sobre el Nadal, el que ens semblava “normal” o el que no ens ho semblava. Vam fer aquesta activitat amb micròfons i em va semblar molt divertit. (Miró Huguet)

La sessió d’avui ha estat graciosa, ja que havien d’explicar què era normal i que no. No ho sé molt bé perquè jo no vaig ser-hi, però, pel que he vist al bloc, va ser divertit. (Paula Moreno)

Aquest dia va ser un escalfament. És com si ens preparéssim per als futurs mesos. Era la típica expressió escrita sobre què has fet durant les vacances, però interpretant i recordant els conceptes que vam estar fent, ja, l’any passat. Per mi, va ser un recordatori després de Nadal sobre què és estar a l’escenari i canviar d’accions successivament. Espero que sigui una preparació per alguna cosa més fascinant. (Eva Vibliani)

El dia 11 de gener vam estar parlant sobre el que pensem que és normal o no en el Nadal. S’anava explicant per torns i pujàvem a l’escenari. Després vam haver de pensar sobre un  poder que volíem tenir. (Mateo Seith)

Durant la sessió del 11 de gener vam estar parlant sobre si el Nadal ens semblava normal o no. Van sortir temes i conceptes molt interessants, vam discutir i opinar tots. Després d’un llarg temps amb aquesta conversació, el David ens va proposar improvisar de manera que semblés que teníem un súper poder. (Martí Sepúlveda)

Aquest dia vam parlar amb micròfons sobre si El Nadal és normal o no, i m’ha agradat molt aquest tema! Després vam parlar sobre quin tipus de súper poders ens agradaria tenir. (Azhar Khalel)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.