Normes per ser diferent

Ahir no vam fer una classe “normal”, vam haver d’escriure normes per ser “diferent”. Cada grup va escriure coses molt diferents com, per exemple, vestir i ser extravagant, ser tu mateix, pintar-se el cabell de formes estranyes, no seguir els estàndards de la societat, tenir els ulls grisos… Va ser una classe per pensar i reflexionar sobre què era ser una persona mínimament “normal”. També vam haver d’escriure quina era la diferència entre estrany i diferent. Van sorgir explicacions molt ben pensades. Per últim, vam improvisar una presentació al grup com si fos una funció de veritat. Vaig riure molt. (Giada Trapasso)

Hoy se le ocurrió a David algo bastante interesante, no solo para hacer sino también para conocer la opinión de los otros. Verán, hoy creamos normas para ser diferentes (no ser “normal”) y resaltar, o al contrario, pasar desapercibido. Algunas nos las inventamos y otras eran algunas que unos ya usábamos; ejemplo: vístete contrario a la moda actual, ser lo contrario en todo sentido a la estigmatización social de cómo debe actuar o ser un adolescente… Terminamos hablando de nuevo sobre el tema de la normalidad (era algo inevitable), ya que están estrechamente relacionados ambos temas, y no llegamos a un acuerdo como tal. xD. (Dio Carbone)

En aquest dia vam haver d’agafar un full de paper i escriure 10 normes per ser diferents dels altres; hi havia gent que posava coses com caminar al revés, vestir diferent… Amb aquesta llista vam haver de sortir a l’escenari a parlar sobre les normes amb el micròfon i explicar-les; el meu grup va ser el primer i em va ser una mica difícil de saber-me explicar però em va agradar l’activitat. A més de la llista vam haver d’explicar la nostra opinió sobre la diferència entre ser rar i ser normal. (Miró Huguet)

Ens van demanar que agaféssim un paper i bolígrafs per poder escriure 10 coses sobre com ser estrany, i els meus companys i jo vam escriure sobre com ser un mateix i no adherir-se a les masses i no tenir por d’expressar la nostra opinió. També ens van preguntar la diferència entre estrany i especial, i crec que això no passa perquè una persona pot trobar-ho estrany i una altra persona especial amb habilitats inusuals. Després d’això vam anar al centre i ho vam presentar a tota la classe. Calia fer-ho tot amb emocions i bons gestos, i crec que ho vaig fer força bé, però altres vegades m’ho vaig passar millor perquè avui estava molt tímida. (Azhar Khalel)

Més que una creació de normes amb reflexions filosòfiques, va ser una caòtica actuació on no importava què llegíem o dèiem, tot es concentrava en la projecció de la veu i el llenguatge corporal.  Havíem de fer els papers en grup amb un llistat, però a continuació ni tan sols el miràvem i ho fèiem tot per pur impuls. I és exactament el que aprenem en el teatre, la naturalitat de la representació. (Eva Vibliani)

Avui hem fet una llista amb 10 normes per ser diferent. Ha sigut una activitat que hem fet amb grups de tres i que després hem presentat davant els altres. Ha sigut divertit perquè tothom deia coses diferents. Per últim, hem començat a fer una activitat per grups de 4 on per ordre havíem de improvisar i dir coses que ens agradàvem del físic o del caràcter de la persona que teníem al costat o bé recordar un record fictici. (Júlia Güell)

Avui hem estat escrivint per grups normes per ser diferent, les normes que nosaltres creiem que havíem d’escriure en el paper per ser diferent. Quan hem acabat de pensar-les i escriure-les, les hem posat en comú. Ho hem fet parlant o explicant-les a través dels micròfons. Després en grups de 4 persones, ens hem hagut de dir coses bones… Per exemple, jo li deia a un company que tenia caràcter, coses relacionades amb el caràcter; a un altre li deia que m’agradava el seu estil… (Mireia Moliné)

El primer que vam fer va ser posar-nos en grups de tres i escriure en un paper les que creiem que són les normes per ser diferents. Després amb els micros, les vam explicar a la classe, i també  vam dir el que creiem que era la diferència entre ser diferent i rar. Em va agradar escriure les normes en un paper però a l’hora d’escoltar els companys es va fer una mica avorrit. (María Fernández)

La classe d’ahir va ser interessant perquè cadascun tenia un concepte d’estrany diferent. I hi havia gent que s’ho prenia de broma però feien gràcia: com, per exemple, pertànyer a una secta o caminar cap enrere. Després d’això també ens van fer explicar què tenia de diferent ser “rar” i ser “estrany”.  Crec que va ser interessant perquè, com he dit abans, cadascú té un concepte diferent d’una cosa dolenta o estranya. Però per a mi són paraules sinònimes i gairebé el mateix 😦🤙🏻 (Paula Moreno)

Avui hem fet una llista de normes per ser diferent. Ens hem reunit en grups de 3 i, quan hem escrit les nostres normes per ser diferent, hem hagut d’explicar la diferència entre rar i diferent. Després hem exposat les nostres normes a la resta dels companys. Quan hem acabat d’exposar tots els grups, han sortit quatre persones i han parlat d’una cosa que diguéssim nosaltres. (Gisela Núñez)

Avui en grups de tres hem fet un llistat de normes per a ser diferent. Després hem hagut també de respondre a la pregunta següent: quina diferència hi ha entre diferent i rar? Un cop respostes les preguntes, les hem dit davant de tothom, i després alguns grups han fet una mini improvisació entre 4 persones. Ha estat bé. (Júlia Padonou)

A la classe d’avui ens hem posat en grups de tres persones, i entre els tres havíem de pensar 10 normes per ser diferents. Hem estat 10 minuts aproximadament pensant sobre això, i entre tots els grups han sortit idees molt interessants i divertides, com per exemple: tenir una discapacitat física, caminar cap enrere, tallar-se el cabell al zero, no plorar, etc. Aquesta activitat m’ha semblat molt interessant, ja que hem hagut de reflexionar i escoltar les idees de la resta dels companys. (Ada Aparicio)

Durant aquesta sessió vam posar-nos en grups de tres persones per, amb paper i boli, escriure una llista de normes per ser ‘’normal’’; cada grup escrivia deu normes, sortíem i les dèiem en veu alta entre el grup però d’una manera expositiva; no les llegíem, les explicàvem. Van sortir normes i conceptes molt interessants, hi havia normes relacionades amb els esports, la manera de vestir, els gustos… (Martí Sepúlpeda)

Durant aquesta sessió vam fer una llista de normes per ser diferent en grups i després les vam presentar a tots. Em va semblar una classe divertida a l’hora d’actuar, però, quan estem escoltant o esperant que algú actuï, va ser bastant avorrit i per això parlem molt; però, tret d’això, va ser molt divertida. Les normes em van semblar bastant interessants perquè eren molt gracioses a la vegada que coherents. (Mateo Seith)

Hoy hicimos como un juego: en grupos de tres debíamos poner 10 normas para ser diferente; yo iba con dos compañeros. Nos resultó un poco difícil porque no se nos ocurría nada, y entonces pensamos y dijimos “bueno, ponemos que para ser diferente no debes de seguir normas”, pero el profesor dijo que no valia, así que pensamos. No recuerdo cuáles pusimos pero salimos por grupos a leerlas y a explicar el porqué. (Ariadne Zuazaga)

Ahir la classe de creadors en residencia em va semblar bastant divertida, encara que en alguns moments va ser una mica avorrit. Vam començar amb grups de tres i en un paper havíem de posar coses que et feien no ser normal, i a continuació les havíem d’explicar als nostres companys. Era interessant saber les opinions dels nostres companys. En conclusió, m’ho vaig passar bastant bé a l’hora de presentar. (Hugo Ledo)

Avui hem estat escrivint en un paper les normes per ser diferent, després vam sortir per grups a l’escenari a dictar-les amb el micròfon. Vam posar en comú totes les coses que ens semblaven diferents en les persones. (Martina Ollero)

A la classe d’avui ens hem posat en grups de tres persones, i entre els tres havíem de pensar 10 normes per ser diferent. Hem estat 10 minuts aproximadament pensant sobre això, i entre tots els grups han sortit idees molt interessants i divertides. (Santhi Ubilluz)

Durant aquesta sessió vam fer una llista de normes per ser diferent en grup i després les vam presentar a tota la classe. Va ser una classe que em va semblar divertida a l’hora d’actuar però, quan estem escoltant o esperant a que algú actuï, va ser bastant avorrit, i per això parlem molt, però tret d’això va ser molt divertida. Les normes em van semblar bastant interessants perquè eren molt gracioses a la vegada que coherents. (Brenda Díaz)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.