Hem començat En Residència amb l’autor i actor Roc Esquius, i amb el Víctor Muñoz de la Sala Becket. El grup de l’optativa “Artistes en residència” el componen quinze estudiants de tercer, inquiets intel·lectualment i amb ganes de participar en la creació d’una peça teatral al llarg de tot el curs. Els docents que acompanyem el grup som la Marta Arteaga i l’Eduard Maynés. Les primeres sessions han estat de contacte amb el grup i amb l’espai i hem començat fent tècniques teatrals i d’escriptura, i de cohesió de grup.
Alguns comentaris…
De moment crec que he encertat molt aquesta optativa i que és molt interessant. No és el que esperava però m’està agradant bastant. M’ha agradat molt la dinàmica de poder interpretar les nostres pròpies escenes i veure la dels altres grups. És molt original!!
Quan va arribar el Roc pensava que aniria cap a una altra banda i que no m’aniria a agradar i me’n penediria d’haver escollit aquesta optativa, però des de la 1a activitat em va semblar superdivertida i didàctica. A més tenia una idea, i amb l’activitat que vam fer la vaig poder desenvolupar tal com l’imaginava. Aquestes dues primeres sessions han sigut molt interessants, tinc moltes ganes de veure cap a on va aquest projecte!