#6 Presentació final, “Somiant en loops i aventures”

“Somiant en loops i aventures” és el resultat d’un procés d’experimentació i creació entre l’artista mansO i els alumnes de 3r d’ESO de l’IE El Til·ler.

Es tracte d’una narració multiformat basada en loops d’àudio i vídeo, en què es narra el somni d’un alumne interferit per la consola vintage amb què juga.

La presentació va tenir lloc el dimarts 1 de juny 2021 a la Fabra i Coats i va combinar elements de música electrònica, audiovisual, instrumentació en directe, efectes sonors, arts escèniques i fotografia.

A continuació en teniu un tast en format vídeo, que també inclou imatges de la presentació “GEST(o)” (de Jorge Albuerne EN RESiDÈNCiA a l’institut Martí Pous) que va compartir escenari amb el nostre espectacle. A més del vídeo podeu llegir algunes impressions i records que els alumnes van escriure a mode de tancament de la presentació i del projecte d’EN RESIDÈNCIA.

Amb el grup d’alumnes de l’IE Til·ler: Nadine Bernal, Éric Chover, Rosario Cortés, Antonio Da Silva, Alan Fajardo, Aitana Fernández, Yaiza Gascón, Marc Giménez, Alexander Golubtsov, Francisco Gonçalves, Cristina Gutiérrez. Rosa Heredia, Jaime Valentín López, Antoni Samuel, López, Daniel Marcu, Luzmery Olivar, Najat Oujebour, Juan Salguero, Hamza Taoussi, Candela Tedini i Julen Vidal. I amb la professora Lluïsa Ayza i professor Pol Bolibar. Amb la mediació de L’Afluent.

Tancament del procés de creació d’En Residència

“Durant el curs hem fet moltes coses diferents relacionades amb la música i de totes he après coses i sobretot he après que la música és molt extensa i que tot té un procés i un esforç per realitzar-ho. Ja que la música és bastant extensa i encara que hem après coses diferents, m’agradaria seguir aprenent coses noves.”

“Agrego que m’ha agradat molt poder fer les llums, era com, tinc el poder de posar ambient, que pegui, concentració, el tacte de pujar i baixar, molt guai, sobretot haver-hi pogut compartir un món totalment random amb el meu petit grup del món ‘Champi’, el qual va començar com una decoració que ens van demanar l’altre grup, però experimentant, vam començar a fer bolets amb cares, fons, idees de l’Àlex que fos com un propi món, el Jaime amb el Toad perquè vam veure un cop un vídeo del Toad amb cames grans ballant en un pal de metall i d’allà va néixer.”

“He après coses noves que jo no sabia que se’m donen bé, o que no sabia que m’agraden, per exemple ajudar a muntar un loop, gravar i sobretot a ser creativa a l’hora d’escriure el guió.”

“En aquest any he conegut a molts artistes com Dj Khaled que és un artista famós que treballat amb molts famosos com Drake, Dababy…”

“El que m’agradaria aprendre a fer més loops i la música del vídeo. L’Storyboard (guió il·lustrat) em va ajudar a saber com es planifica un vídeo i saber com es feia.”

“En aquest projecte he après a comparar musicalment amb els meus companys, a com crear un beat box, a com gravar i com fer perquè les tomes per la mini pel·lícula, a com estructurar el projecte i a com estructurar un concert amb música en directe.”

“A mi m’ha agradat molt més la creació de la pel·lícula i el concert en directe, són experiències noves que són molt boniques quan surt bé i són molt cooperatives per això m’ha agradat.”

“Les coses que m’han agradat del procés de creació són vàries; la creació musical i audiovisual, les tasques cooperatives, desenvolupar la creativitat…”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *