Parem un segon: reflexionem sobre el procés

La Carla i la Marta volien saber com estaven vivint el procés de Creadors l’alumnat i ens van proposar fer-los una sèrie de preguntes de manera individual, per afavorir la participació, i gravar-los.

  1. Si penséssiu que la paraula TRANSFORMAR tingués poder per ella sola i la poguéssim enganxar sobre un   espai perquè fes l’efecte màgic desitjat: 

 Sobre quin espai de casa teva l’utilitzaries? Dins d’aquests espais , podries relatar el que canviaries? 

Sobre quin espai de l’institut? 

Sobre quin espai de la teva habitació? 

Sobre quin espai del teu barri?

Que es un procés creatiu?

Que estem fent a CREADORS més enllà de fotografies i treball físic?

*Això que fem té una continuïtat?
*Tindrà un resultat?  Quin resultat imagineu?
*Que hem de fer tots per arribar a aquest resultat?
*Quina part activa de tu mateix creus que hauries de potenciar per arribar-hi?*Que has trobat a l’espai de creadors?
*Anomena una experiència que t’hagi fet explorar alguna cosa diferent?
*Quines emocions/sensacions t’han sorgit dins l’espai de treball de creadors?
*Que has sentit o com t’agradaria sentir-te?



3) Anomena moments del trimestre on t’hagis sentit: 

-Orgullós del teu cos: CITA EL MOMENT, QUE FEIES, I SI TE’N RECORDES QUI HI HAVIA.-Orgullós de la teva mirada: Cita el moment, que veies ?

-Orgullós de la teva cooperació en grup: CITA EL MOMENT, QUE FEIES, I SI TE’N RECORDES QUI HI HAVIA.

-Portat pel teu grup, entregat amb confiança absoluta: CITA EL MOMENT, QUE FEIES, I SI TE’N RECORDES QUI HI HAVIA. 


4)Què creieu que es va transformant de vosaltres mateixos durant l’adolescència? 

-TRANSFORMACIONS FÍSIQUES: 
-Transformacions Conducta: actuar/relacionar-se

-TRANSFORMACIONS INTERIORS (exemple: idees, maneres de pensar, sentiments, d’identitat…)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *