Preparem l’arribada del Martí a l’aula

Abans de donar la benvinguda a en Martí de la Malla, l’artista que ens acompanyarà durant aquest curs en el projecte EN RESIDÈNCIA, vam dedicar una sessió a parlar sobre l’art i a descobrir què en sabem i què en pensem.

Vam començar amb una pregunta aparentment senzilla: Què és l’art? A partir d’aquí, vam compartir idees, opinions i paraules que relacionem amb el món artístic. Vam parlar de diferents maneres de crear i expressar-se, i vam descobrir que l’art pot anar molt més enllà de la pintura o l’escultura.

Després, ens vam organitzar en petits grups per elaborar uns murals on recollir les nostres reflexions. Cada grup va representar, amb paraules, dibuixos i idees, la seva manera d’entendre l’art. El resultat van ser uns murals ben diferents, que ens van ajudar a veure que no tothom entén l’art de la mateixa manera, i que precisament això és el que el fa tan interessant!

Per acabar, vam preparar un petit joc per fer amb en Martí el seu primer dia: cadascú havia de pensar una paraula relacionada amb l’art que comencés amb la mateixa lletra que el seu nom. A veure si ell pot endevinar perquè hem triat cada una de les paraules….

Aquesta primera sessió ens ha servit per començar a despertar la curiositat, compartir les nostres idees i preparar-nos per conèixer en Martí.

Ara tenim moltes ganes de descobrir què farem plegats i fins on ens portarà aquest procés creatiu!