Sí, no, què passa?, com et dius?…: ballem!

Aquesta vegada en Marc ens ha demanat, entre d’altres coses, que triéssim un moviment per a diferents paraules, o expressions, que ell ens anava dient: sí, no, què passa?, com et dius?… Aquí teniu una mostra:

A continuació, el Quique i el Kolna han hagut d’improvisar un diàleg seguint les mateixes pautes:

Quique i Kolna.
Quique i Kolna.

Concentració, silenci, escolta… són les coses que seguim practicant, mentre juguem, amb el Marc.

Quan vam fer el principi de l’exercici, em va semblar que seria divertit i, quan en Marc va demanar voluntaris, vaig sortir. Però quan va dir que teníem que improvisar, jo hem vaig posar una mica nerviós. A més, despres va dir que no podíem dir ni ni no i que teníem que fer els gestos que havíem acordat entre tots. Va ser molt dificil enrecordar-se de tot, però crec que el resultat va ser bo. (Quique Pons)

Aquesta activitat és bastant divertida però s’ha de pensar molt àgilment. (Kolna Smith)

Aquesta activitat em va fer moltíssima gràcia. El Marc ens va dir que fèssim moviments característics i fàcils de recordar. Aleshores li va atorgar una paraula, per exemple , a un dels moviments. Era molt graciós parlar amb gestos, i ens rèiem molt. A part de graciós, era curiós perquè era una manera fàcil de recordar les paraules i podíem establir converses, simples, però podíem. Després de fer unes proves en rotllana, vam fer una activitat molt interessant i curiosa: utilitzant els moviments, el Quique i el Kolna van intentar fer una conversa, utilitzant els moviments creats. Era massa divertit i em costava aguantar el riure. Però també era molt curiós veure aquest tipus de comunicació. (Ivan Egido)

Aquesta activitat em va agradar molt; estic segura de que vaig fer el ridícul, però m’ho vaig passar molt bé, va ser molt divertit. Estaria bé repetir-la. (Clara Ferrarons)

Aquesta dinàmica ja la descriu prou bé el títol. Es tractava de canviar el i el no per gestos o mini balls, i quan anaves a dir o no, havies de fer el gest. Els que estàvem mirant (perquè jo no ho vaig fer), ens rèiem molt quan s’equivocaven i quan feien el gest. (Laia Herrero)

Encara que en aquesta activitat vaig fer bastant el ridícul, em va fer molta gràcia fer-la i m’ho vaig passar molt bé. Crec que em vaig moure bastant bé encara que a vegades m’equivocava ja que no me’n recordava de quin pas de “ball” pertanyia a cada paraula. En resum, va ser una bona activitat, m’ho vaig passar molt bé. (Jana Rodrigo)

Sinceramente no me entusiasmó mucho hacer el ridículo con este juego. En comparación con el primer juego, me gustó más la segunda actividad (porque no tenía que actuar yo). (Xiaoyu Liu)

Aquesta activitat és molt divertida i és molt graciosa. El Marc va dir una paraula i vam fer un moviment per presentar aquella paraula. Per tant hi ha persones que es van confondre, però m’ha agradat. (Kaixin Ji)

Amb aquella activitat em vaig riure molt. Amb gestos característics i fàcils de recordar el Marc ens anava dient de fer-los i de mica en mica anava dient paraules com, sí/no/què passa?, etc. Va explicar una història i cada vegada que deia una d’aquelles paraules l’havíem de representar amb el gest corresponent. A vegades era una mica confós i hi havia gent que es confonia amb tantes paraules i gestos. Tot i així va estar molt bé i vam riure molt. (Laura Martí)

Esta actividad fue divertida, teníamos que improvisar, en vez de decir “sí, no, què passa?, com et dius?”, tenemos que hacer gestos, como por ejemplo: en el “sí” tenemos que saltar, en el “no” tenemos que levantar los brazos y así con las otras palabras. Teníamos que ponernos en círculo y preguntar cosas a la otras personas y las otras personas tienen que responder, y si en la respuesta tienen que decir “sí”, en vez de decirlo tienen que saltar y así con todo. (Mara Solé)

Aquesta activitat consistia en inventar un moviment, llavors aquell moviment l’enllaçaves una paraula. Llavors quan diguis la paraula, faràs el moviment. El Marc ens va posar uns moviments de ball, per això aquesta activitat a mi no em va agradar molt. Després els meus companys Kolna i Quique van fer el mateix, per fer com una escena de teatre; aquesta part va ser molt millor perquè no tenia que ballar :). (Adrián Brosel)

L’activitat consisteix en el típic idioma de signes que s’utilitzava antigament en les tribus. Es tractava d’associar algunes paraules a gestos, el profesor ens feia preguntes i havíem de contestar mitjançant els gestos. Com la gran majoria de dinàmiques que ens proposa el Marc, serveixen per millorar l’expressió corporal i perdre la vergonya. Sincerament no li veig més utilitat, a part de no ser tímid i fer els gestos, encara que siguin ridiculs davant del grup. (Jordi Aragall)

Era difícil enracordar-te de totes les paraules i de tots el moviments que havíem de fer. No em va agradar molt aquesta activitat perquè em posava nerviosa i m’equivocava moltes vegades. I al principi només eran dos o tres les paraules que havíem de canviar per movimentes, però després el Marc anava afegint més i era molt difícil. (Carlota Enseñat)

Tuve que memorizar cada movimiento con la palabra y me lié varias veces, pero fue entretenido, me lo pasé muy bien y todos nos reímos mucho. (Sebastián López)

Aquesta activitat em va agradar molt, era molt divertida i ens ajuda a treure la vergonya. Em va semblar interessant i molt útil perquè ens ensenya que no sempre fan falta les paraules per comunicar-se. (Marina Giménez)

Era una actividad muy divertida, y confusa, ya que no me acordaba de los gestos . Era bastante vergonzoso, porque algunos movimientos eran muy extraños de hacer. (Hui Wang)

Esta actividad ha sido una de las más divertidas. Trata sobre hacer gestos y sustituir las palabras que utilizamos. Era un poco complicado, pues teníamos que saber qué era cada gesto y no equivocarnos. Era gracioso ver cómo los demás hacían los gestos. pero al llegar mi turno no me hacía mucha gracia. Pero al final estuvo muy bien hacer el tonto por un rato. Ya que es algo que no puede hacerse diariamente como una actividad. (Estefany Padilla)

En aquesta activitat teníem que lligar paraules/respostes, havíem d’escollir algun moviment que representés alguna paraula, doncs, en Marc ens feia preguntes i havíem de respondre; hi havia moments que no sabies què respondre perquè 4 moviments eren vàlids per aquella resposta. Va ser una activitat molt divertida. (Cristian Onarri)

Este ejercicio consistía en que teníamos que poner un movimiento para cada cosa. Por ejemplo ,un movimiento para , otro para no, otro para qué pasa, etc. Marc nos iba haciendo preguntas y las teníamos que responder haciendo el movimiento de cada palabra. Era un ejercicio entretenido y curioso. A mí especialmente me gustó. (Alen Siradeghyan)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *