Des de Joaquin Collado EN RESiDÈNCiA a l’Institut Martí Pous
PRESENTACIÓ
Des de Las Cosas EN RESiDÈNCiA a l’Institut Narcís Monturiol
Aterratge IE Eixample
Des de Roc Esquius EN RESiDÈNCiA a l’Institut Escola Eixample
Valentina García Del Moral10:34
Quan va arribar el Roc pensava que aniria cap a una altra banda i que no m’aniria a agradar i me’n penediria d’haver escollit aquesta optativa, però des de la 1a activitat em va semblar superdivertida i didàctica. A més tenia una idea, i amb l’activitat que vam fer la vaig poder desenvolupar tal com l’imaginava. Aquestes dues primeres sessions han sigut molt interessants, tinc moltes ganes de veure cap a on va aquest projecte!
Berta Canelles Domènech10:42
De moment crec que he encertat molt aquesta optativa i que és molt interessant. No és el que esperava però m’està agradant bastant. M’ha agradat molt la dinàmica de poder interpretar les nostres pròpies escenes i veure la dels altres grups. És molt original!!
Primeres setmanes, primeres impressions
Des de Carla Torres EN RESiDÈNCiA a l’Institut L’Alzina
Primeres Sessions de Octubre : treball de paraules claus i cartografices
Des de Equal Saree EN RESiDÈNCiA a l’Institut Infanta Isabel d’Aragó
Continua llegint «Primeres Sessions de Octubre : treball de paraules claus i cartografices»
Kernel Dance Theatre EN RESiDÈNCiA a l’Institut Moisès Broggi
Des de Kernel Dance Theatre EN RESiDÈNCiA a l’Institut Moisès Broggi
Cia Aina Lanas EN RESiDÈNCiA a l’Institut Escola Antaviana
Des de Cia Aina Lanas EN RESiDÈNCiA a l’Institut Escola Antaviana
Ja ha començat la 16a edició d’ EN RESiDÈNCiA!
En marxa la 16a edició d’EN RESiDÈNCiA! Amb Marc Badia, Joaquín Collado, Sara de Ubieta, Natalia Domínguez, Denise Duncan, Equal Saree, Roc Esquius, Toni Giró, Kernel Dance Theatre, Las Cosas, Laura Llaneli, Pere Llobera, Martina Manyà, Carlos Martorell i Estel· Juventeny, Lara Martínez, Toni Mira, Joan Negrescolor, Laia Noal, Agnès Sales i Héctor Plaza, Carla Torres, Aina Tur, Pep Vidal i Ivonne Villamil.
En aquest blog podreu seguir els moments clau dels 24 processos de creació als instituts.
Seguim!! !