La tarda de dimecres la vam començar amb una ronda de noms per refrescar la memòria. Les artistes volien recordar els nostres noms perquè elles no ens veuen cada dia com la resta de professors i professores. En aquesta sessió, només va venir una artista de la Cia Aina Lanas, l’Iby. Iby és el nom artístic de la Irene. L’Aina, l’altra artista, no ens va acompanyar en aquesta segona sessió.


Per a escalfar, vam fer un joc per parelles. Primer ens vam col·locar en dues files, una fila davant de l’altra. La persona que teníem davant era la nostra parella. El joc consistia en picar a les cuixes i després aixecar el polze posant-lo en direcció cap amunt, cap a la dreta o cap a l’esquerra,… Si la direcció del polze coincidia amb la direcció de la teva parella, havies de picar una altra vegada a les cuixes i posteriorment, picar les mans de la teva parella. Primer vam començar amb una velocitat suau i cada vegada anàvem accelerant la velocitat. Per a finalitzar l’escalfament, vam fer una competició entre totes les parelles per veure qui quedava últim sense equivocar-se.
Després de l’escalfament, vam començar a introduir la nostra oïda a les pulsacions de les cançons. Continuàvem amb les dues files i vam començar a comptar vuit pulsacions i, per cada pulsació, donàvem una passa enrere i quan arribàvem a les vuit, fèiem una passa endavant. Quan ja teníem el ritme après, vam començar a fer les passes i donar una palmada per cadascuna de les pulsacions, és a dir, que a la primera pulsació donàvem la passa enrere i la palmada i seguíem amb les passes fins a vuit, després tornàvem a comptar amb les passes fins a vuit, aquesta vegada cap endavant, però la palmada la donàvem en la pulsació dos i així consecutivament. Una vegada teníem dominat això, la meitat de les dues files havien de fer el ritme que havíem fet fins al moment i l’altra meitat fer-ho a la inversa, uns començaven per la pulsació 1 i l’altra meitat per la 8.



També vam fer una activitat que tenia a veure amb les pulsacions, vam escollir la pulsació 2,3,4 i 8 i quan arribàvem al final, havíem de fer un gest.
L’activitat que seguia a continuació i, per a acabar la sessió, consistia en fer una mena de ball amb els peus, es tractava de creuar els peus a un ritme determinat, després anàvem augmentant o disminuint la velocitat de la música.
Finalment, i ara sí ja per acabar, ens vam posar en rotllana i per parelles havíem de fer aquest ball i si volíem podíem afegir-hi passes al moviment inicial..