#5 Retalls de la sessió de contaminació

“Vam estar un temps fent la música digital y unes altres parelles fent la musica acústica”

“Alguns professors van treure uns papers amb proves per fer: representar gèneres musicals amb el ball o mímica, pensar els ritmes d’unes obres d’art i tocar-los, etc.”

“vam aconseguir fer una cançó conjuntament amb els professors, que era el nostre objectiu”

“Alguns parlàvem més que els altres, hi ha persones que volen parlar però al final sempre acaben parlant els mateixos”

“la gràcia de la sessió és que els alumnes fem de mestres”

“com a aspecte a millorar, en comptes de un beepbox, agafaria una app molt millor i que es pugui fer una cançó molt millor”

“ens van felicitar per les activitats. Al principi ens vam quedar una miqueta parades, després ja tot va anar sobre rodes”

“A partir d’ara, la resta del curs, a mi el que m’agradaria seria seguir amb la música una miqueta més enllà , fer algo més professional”

“La sensació de canviar els rols. Ara sabem com es poden sentir el profes”

“La resta del curs m’agradaria que tirés cap a fer un canço amb todo el que he fet desde el principi del any”

“La coordinació dels alumnes i els profes va ser molt bona”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *