El passat dimarts dia 24 vam fer la sessió oberta del projecte. Durant les darreres setmanes vam estar definint i preparant la idea i l’execució de la sessió, que finalment va prendre la forma d’un joc interactiu on l’equip docent tenia una missió: Treure’s la ESO.

Per complir amb l’objectiu, els intrèpids professors comptaven amb una sèrie de superpoders ideats pels alumnes i repartits a l’atzar, objectes màgics i un nas personalitzat que s’havien de preparar en pocs minuts abans de partir a l’aventura.


Va ser una jornada intensa i on vam tenir moltes coses a preparar, però el balanç va ser positiu i encarem amb ganes de concretar i ampliar la proposta durant la segona meitat del projecte.
A continuació teniu unes quantes imatges de la jornada juntament amb alguns testimonis dels protagonistes.


Tot i que algunes idees no s’han acabat de polir, la sessió oberta ha estat força bona. Els professors feien cas, a la majoria no se’ls veia incòmodes, es veien lleugers. Va ser divertit.
A final del projecte m’agradaria acabar de polir el que falta, fer-ho més gran i en un lloc millor. (Vicky)
M’agradaria encaminar moltíssim el projecte a un teatre, però un teatre en el que sigui interactiu amb els espectadors, això per una part, ja que també al final de curs, podríem fer el teatre, però a banda una explicació del que hem fet i de cop i sota, començar amb el teatre entre mig de la explicació, com si fossi sorpresa, comença sent avorrit, però acaba sent divertit amb el teatre, la interacció del públic com la nostra mentre fem el teatre, però que el teatre encara tingui la proposta que n’hi està ara, las del superherois + Treure la ESO, això per una banda, de moment, m’agradaria polir una miqueta més el projecte, ja que les idees no estan força acabades de concretar.
(Noah)
La sessió oberta ha estat molt interessant perquè nosaltres, els alumnes, hem fet de professors i hem preparat activitats de les nostres assignatures perquè els profesorat hi participessin. Ha estat una experiència diferent que ens ha ajudat a entendre millor la feina dels professors i també que els professors entenguin com ens sentim fent aquestes activitats a treballar la responsabilitat i la comunicació.
De cara a final de curs, m’agradaria continuar desenvolupant activitats més dinàmiques i participatives, millorant l’organització de les parades i fent propostes encara més creatives perquè tothom pugui aprendre d’una manera més divertida al meu grup) (Hamad)
La sessió oberta m’ha agradat molt perquè hem fet una activitat divertida i hem aconseguit que els altres també s’ho passaren bé. De cara a final de curs voldria que tingues més contingut. A més, m’agradaria que resultés més complet i que aconseguíssim definir i precisar millor totes les idees perquè el resultat final fos realment molt millor (perquè a la sessió oberta no va sortir tot ve per falta de temps, almenys al meu grup). (Aitor)
En la sessió oberta, el que més he trobat a faltar ha sigut el temps i més espai. El temps, perquè no hi havia suficient temps per fer el que teníem pensat, i espai, perquè no hi havia prou lloc per posar les coses i, per aquest motiu, les teníem totes desordenades.
Pel que fa a quin camí anirà aquest projecte, no ho sé. Potser podria acabar en alguna cosa relacionada amb els superherois, amb la por obligatòria o amb alguna cosa semblant. (Xinmei)
Ha sigut molt divertida la sessió oberta , la meva assignatura sobretot, jo pensava que no sortiria be però ha sortit genial, tots el profes que han vingut a la meva assignatura s’ho han passat bé.
Crec que farem un projecte relacionats als arts del Jaume i espero que sigi un projecte divertit com els que hem fet fins ara. (Jawad)

