Estratègia/activitat/acció a duta a terme durant la tercera hora que activi els teus coneixements/habilitats en relació amb els de l+s creador+s i l+s mediador+s per contribuir al procés d’ensenyament-aprenentatge
Què?
De manera recurrent, durant la 3a hora, documentem, de manera individual, el procés artístic que estem duent a terme. Fem servir una pàgina SITE, editada de manera individual
- Per a què?
Fixar aprenentatges derivats de la sessió amb l’artista.

- Qui?
L’alumnat i jo
- Com?
Cada alumne té el seu propi espai. Poden entrar a les pàgines dels seus companys i conèixer els altres relats.
Es fa èmfasi en què recullin els processos en mode de diari i que també recullin referents i vocabulari.
Criteris d’avaluació
Els criteris bàsics amb què haurem d’avaluar l’acció proposada són:
• Foment de la cooperació entre el rol docent i l’artístic/creatiu.
• Aprofundiment i consolidació dels aprenentatges de l’alumnat.
• Contribució a la reflexió conjunta de tots els implicats en el procés creatiu i d’ensenyament-aprenentatge.
Afegeix altres criteris d’avaluació que calgui tenir en compte en relació amb l’estratègia proposada:

Què aporto com a docent:
- Coneixement del centre i de la seva “ecologia”
- Gestió de l’aula
- Aterrament d’idees i propostes dels agents externs, per millor comprensió de l’alumnat
- Experiència en avaluació/per avaluar el procés
Què aporten l+(s) creador+(s) implicat+(s)
- Figura catalitzadora de processos
- Sabers específics
- Mirada fresca i propostes externes al món educatiu. Trencament de rutines, sorpresa
- Connexions
Què aporten l+(s) mediador+(s) implicat+(s)
- Acompanyament tècnic i logístic
- Pont entre l’aula i l’artista
- Relació amb l’organització i altres centres
- Aterrament de propostes