La tercera hora

Estratègia/activitat/acció a duta a terme durant la tercera hora que activi els teus coneixements/habilitats en relació amb els de l+s creador+s i l+s mediador+s per contribuir al procés d’ensenyament-aprenentatge

Què?

De manera recurrent, durant la 3a hora, documentem, de manera individual, el procés artístic que estem duent a terme. Fem servir una pàgina SITE, editada de manera individual

  • Per a què?

Fixar aprenentatges derivats de la sessió amb l’artista.

  • Qui?

L’alumnat i jo

  • Com?

Cada alumne té el seu propi espai. Poden entrar a les pàgines dels seus companys i conèixer els altres relats.

Es fa èmfasi en què recullin els processos en mode de diari i que també recullin referents i vocabulari.

Criteris d’avaluació

Els criteris bàsics amb què haurem d’avaluar l’acció proposada són:

• Foment de la cooperació entre el rol docent i l’artístic/creatiu.

• Aprofundiment i consolidació dels aprenentatges de l’alumnat.

• Contribució a la reflexió conjunta de tots els implicats en el procés creatiu i d’ensenyament-aprenentatge.

Afegeix altres criteris d’avaluació que calgui tenir en compte en relació amb l’estratègia proposada:

Què aporto com a docent:

  • Coneixement del centre i de la seva “ecologia”
  • Gestió de l’aula
  • Aterrament d’idees i propostes dels agents externs, per millor comprensió de l’alumnat
  • Experiència en avaluació/per avaluar el procés

Què aporten l+(s) creador+(s) implicat+(s)

  • Figura catalitzadora de processos
  • Sabers específics
  • Mirada fresca i propostes externes al món educatiu. Trencament de rutines, sorpresa
  • Connexions

Què aporten l+(s) mediador+(s) implicat+(s)

  • Acompanyament tècnic i logístic
  • Pont entre l’aula i l’artista
  • Relació amb l’organització i altres centres
  • Aterrament de propostes

Deixa un comentari