Som l’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Nou Barris. Durant el primer trimestre, vam començar el projecte EN RESiDÈNCiA amb l’artista Marta Pareja Cobos.
Com que la Marta no va poder ser amb nosaltres els primers dies, vam fer unes activitats de presentació —un llibret i un cartell— amb objectes i elements que ens representen. Quan finalment es va incorporar, li vam mostrar els nostres treballs personals i li vam explicar el significat de cadascú, tant per dins com per fora.

Un cop presentades totes les obres, la Marta ens va ensenyar un projecte seu anomenat «Estudio sobre la monarquía», on parla del seu avi i d’un error en el seu DNI (sense fer-vos espòilers: podeu consultar la seva obra si voleu saber-ne més). Per acabar, vam crear el nostre propi DNI inventant-nos un alter ego diferent.

