HIVER-SENTITS: una recerca global

L’alumnat del projecte En Residència amb l’ajut de la Laia Noal ha cercat informació sobre l’hivernacle inaugurat l’any 1888 durant l’exposició universal de Barcelona, situat al parc de la Ciutadella.

Hem anat investigant la seva història i com és la seva estructura i la distribució dels espais. També hem fet exercicis de silenci i tancar els ulls per sentir els sons i sorolls de l’ambient. A més a més, hem vist com era la circulació dels turistes i visitants.

Hem profunditzat amb nosaltres mateixos hem connectat amb les plantes, parlat amb elles en un punt de concentració que no es pot arribar sense un silenci absolut. Mai havíem tingut l’oportunitat d’estar en un ambient tan natural i bonic. Amb les seves plantes, les diferents persones que passaven i els seus sorolls únics.

Deixa un comentari