Primeres sessions: sobre el còmic

Primer ens vam presentar amb el Martin. Ens havia encarregat de portar un còmic a cada persona per poder posar-los en comú. Els vam escampar per la taula i després vam agafar-ne un cadascú. Després ho vam comentar entre tots i vam fer un còmic en 4 papers del nostre camí a l’escola.

(Blau)

Vam dibuixar 4 vinyetes sobe el què fèiem al matí. També vam mirar les exclamacions dels còmics. Finalment tothom va aconseguir fer les vinyetes. La classe se’m va fer curta.

(Pau Figueras)

Amb els còmics que vam portar vam escriure les bafarades exagerades com “BING-BANG-BANG!!”

Vam haver de dibuixar el nostre camí fins l’institut des de que ens havíem despertar en quatre vinyetes i ho vam enganxar a la paret. Crec que vam aconseguir el nostre objectiu ja que era entendre els còmics.

(Nadia Khallafi)

També vam treballar en pronunciar les onomatopeies. Vam traduir-les en diferents idiomes i les vam dir en veu alta tal i com les havíem escrit.

(Isra Safdar)

Al llegir les onomatopeies els que sabíem idiomes diferents al català, castellà o anglès ho havíem de dir i després tothom mirava de repetir-ho.

(Marcel Bischaf)

Vam fer un còmic conjunt amb totes les vinyetes de la classe. Ho vam fer suposo que amb l’objectiu de veure més enllà d’unes vinyetes amb dibuixos i transformar-les a dibuixos “amb so” amb l’ajuda de les onomatopeyes. També vam fer les onomatopeyes en diferents idiomes i les vam gravar.

(Erika)

Recordo que se sentien coses molt rares quan vam cridar tots a la vegada. Després vam dir-les de manera individual i en diferents idiomes.

(Neus Seguí)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *