CREANT DES DE CASA

Es va plantejar quina paraula els venia al cap quan pensaven en el confinament. En van aparèixer moltes:

MUNTANYA RUSSA

ANGOIXA

AVORRIMENT

NOSTÀLGIA

IMPOTÈNCIA

VALORAR

ESTRANY

FRUSTRAT

NORMALITAT

ATABALAT

LLIBERTAT

Els alumnes van procurar explicar la paraula que ells havien triat i donar una explicació a les altres paraules associades al confinament.

Apareixen unes emocions que es volen transmetre a la coreografia que han estat creant a partir del vídeo encadenat realitzat en les sessions anteriors.

Es plantegen diverses opcions de músiques que puguin acompanyar a la coreografia i així ajudar a transmetre aquestes EMOCIONS.

Sempre a partir del debat, s’acaben seleccionant 2 músiques proposades pels nois i noies.

Ara toca aprendre’s la coreografia sencera tots plegats.

Una de les sessions realitzades on line .

Cada alumne fa un vídeo que és un tutorial on explica com s’ha de realitzar la seva part de la coreografia. I és així, com des de la distància física, treballen tots units per fer una coreografia conjunta.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *