PRESESNTACIOSN DELS ALUMNES. EXPOSICIÓ AL BLOG

A partir de diferents assajos i temptatives de presentacions , finalment alguns alumnes s´han animat a exposar-se al blog i fer petites presentacions personals.., us deixem amb els atrevits de classe:

HAJAR PRESENTACIÓ

La Béa em mou el cap en una sessió de relaxació.

Hola, me llamo Hajar, se pronuncia Aya,  tengo 16 años mis padres son de Marruecos pero yo he nacido en Manresa. Estudio en Pedralbes, Barcelona y hago una asignatura que se llama En Residencia, me gusta mucho la asignatura . A veces vamos al parque de Cervantes y hacemos actividades, para concentrarnos más. 

Los martes viene una artista que se llama Bea Fernandez hacemos relajación, juegos para mover todo el cuerpo con música de fondo. 

Cada uno con una esterilla busca un sitio de su agrado en el gimnasio nos relajamos y buscamos posiciones de descanso.

Amb el meu grup de companys al Parc Cervantes.


ANNA LÓPEZ. PRESENTACIÓ

Em dic Anna, i sóc de Barcelona.
m’agrada molt la fotografia i tot el relacionat amb els audiovisuals, m’agrada molt veure les coses des de diferents punts de vista. La música em fa feliç, i des de petita he tingut bones influències musicals. també m’agrada molt conèixer gent nova i veure llocs nous. Odio els números, mai m’han agradat i mai se m’han donat bé, tampoc les lletres, cosa que m’ha causat grans dubtes a l’hora de pensar en el que vull fer en un futur.
Des de petita he fet ball però quan vaig començar l’institut vaig deixar el ball, cosa que em penedeixo molt, encara que penso que mai és tard. Sobre aquest tema sempre he fet balls mes urbans, encara que vaig fer un any de clàssica. Actualment m’agradaria començar de nou en el ball més clàssic i més disciplinat. dibuixar m’ajuda a esplaiar-me i a expressar coses que no puc expressar amb paraules, igual que la música. m’agrada riure i estar amb la gent que vull, m’inspira i em fa sentir bé.
la naturalesa m’inspira, em relaxa i em fa molt feliç i els animals són una cosa molt significativa per a mi.

EDURNE BALLESTEROS.PRESENTACIÓ


Hola em dic Edurne, tinc 15 anys. Em construeix la meva família, perquè és la gent que em fa feliç i considero que és vital que em facin feliç. Em construeix també els meus amics més pròxims perquè són persones que sempre estan donant-me suport en els bons moments i en els no tan bons. Em construeix i m’identifica estar sempre rient-me perquè sense riure no sóc ningú. Em construeix fer esport, sobretot sortir a córrer i jugar a futbol i juntament amb la música i dibuixar, són els moments on penso sobre la meva vida i quan em relaxo. La meva base en la vida és ser feliç i voler a la gent que em vol.

LAIA MARIN. PRESENTACIÓ.

Em dic Laia Marín, i alguna cosa que em descriuria molt bé seria la paraula “somiadora”. M’agrada molt fantasiar amb el que porta el futur, i m´agrada pensar en la persona que seré d’aquí uns anys. No estic molt segura de com és la meva personalitat, però sí que sé qui vull arribar a ser: ambiciosa, carismàtica, sense por d’afrontar els problemes, empàtica…I crec que “En Residència” m’ajuda molt a convertir-me en aquesta persona. Les nostres professores ens animen a ser nosaltres mateixes, però a més ens divertim i anem construint la nostra futura personalitat (en part) gràcies a elles i als exercicis.
Finalment, m’agradaria dir que el que ens defineix és qui volem arribar a ser, no el que volem canviar.


MARIA JOSE GARCIA. PRESENTACION

soy Maria Jose Garcia , soy de Honduras ,Tegucigalpa , no tengo 15 años pero tampoco 18 , me gustan los animales , no tengo herman@s , me gusta el baile , la música y la fotografía , me gustaría tocar la guitarra y el piano . Mi mayor anhelo es ayudar a los niños con cáncer y los que están en la calle, no tengo hijos , tengo muy buena relación con mi familia y me gusta aprender cosas nuevas .

Classe dimarts 5/11/19

Hola, sóc la Júlia Sánchez i us explicaré la classe que van fer els meus companys d’En Residència.

Em vaig presentar com a encarregada de fer fotos i gravar les activitats que feien durant les dues hores de classe, així que veure des de fora com s’ho passaven els meus companys em va servir també per a prendre apunts,etc…

Normalment comencem amb una activitat relaxada, com per exemple exercicis de respiració o de relaxar el cos. En canvi ahir els meus companys van començar amb una activitat més moguda; el joc de la corda. Consisteix en fer un cercle i una persona vagi al mig. Qui està al mig ha de moure la corda en forma circular de manera que els altres hagin de saltar-la per no ensopegar. Qui toqués la corda amb els peus,s’havia de posar ell/a al mig.

El joc més enèrgic des de el meu punt de vista va ser el de la bomba. La persona que estava al mig deia quant de temps li faltava a la bomba (la pilota) per a explotar. Així que cada vegada els meus companys se l’havien de passar més ràpid. Si algú li esclatava la bomba a les mans, s’havia d’asseure amb les cames estirades, de manera que quan el company del seu costat hagués de passar la pilota, l’hagués de saltar.

Després van fer diversos jocs amb la pilota. Seguien en cercle, i havien de passar-se la pilota el més ràpid possible,van afegir dir el nom d’un company i després passar-li a un altra, per a despistar.

Cap al final de la classe van començar els jocs relaxats. Amb el nostre diari d’artista vam dibuixar traços de diferents temps,intensitats i espais.

Per últim, van jugar amb el cos. Per parelles, anaven dient quina part de cos havien de moure. Per exemple: amb el peu fer traços lents i després ràpids, etc… Després vam fer respiracions.

La classe em va semblar diferent, ja que en comptes de començar amb activitats relaxades, van començar amb mogudes. Em va semblar una classe divertida, vaig veure que s’ho passaven bé.

El joc de la bomba
Continuitat,discontinuitat,intensitat,espai,temps…