Mostra de febrer: veu, moviment i comunitat

El 24 de febrer vam compartir la mostra del procés amb un públic delimitat format per professorat del centre, tècniques de l’Ajuntament, representants del CRP de Santa Coloma de Gramenet i del Mas Fonollar.

L’alumnat, assegut en cercle juntament amb les persones assistents, va iniciar la sessió amb l’enregistrament en directe d’un podcast. A partir de preguntes de l’Oracle —creades col·lectivament— van anar compartint reflexions, intuïcions i fragments del camí viscut fins ara.

Tot seguit, els assistents van poder veure un mural amb el procés mentre l’alumnat es preparava per l’última fase, on el cos va prendre el relleu de la paraula. El grup va activar el joc amb pilota mentre sonava de fons el seu primer podcast, barrejat amb músiques que formen part del seu univers quotidià. Veu i moviment es van entrellaçar en una peça viva, situada i compartida.

Per tancar l’esdeveniment, un petit pica-pica va generar un espai distès de conversa, retorn i felicitacions. Una mostra íntima, però plena de sentit, que ens anima a continuar el procés.

Fotografies: ©Mila Ercoli