Primer ens vam presentar amb el Martin. Ens havia encarregat de portar un còmic a cada persona per poder posar-los en comú. Els vam escampar per la taula i després vam agafar-ne un cadascú. Després ho vam comentar entre tots i vam fer un còmic en 4 papers del nostre camí a l’escola.
(Blau)
Vam dibuixar 4 vinyetes sobe el què fèiem al matí. També vam mirar les exclamacions dels còmics. Finalment tothom va aconseguir fer les vinyetes. La classe se’m va fer curta.
(Pau Figueras)
![](../../../../wp-content/uploads/2020/02/19_10_10_inici_01-1024x768.jpg)
Amb els còmics que vam portar vam escriure les bafarades exagerades com “BING-BANG-BANG!!”
Vam haver de dibuixar el nostre camí fins l’institut des de que ens havíem despertar en quatre vinyetes i ho vam enganxar a la paret. Crec que vam aconseguir el nostre objectiu ja que era entendre els còmics.
(Nadia Khallafi)
També vam treballar en pronunciar les onomatopeies. Vam traduir-les en diferents idiomes i les vam dir en veu alta tal i com les havíem escrit.
(Isra Safdar)
Al llegir les onomatopeies els que sabíem idiomes diferents al català, castellà o anglès ho havíem de dir i després tothom mirava de repetir-ho.
(Marcel Bischaf)
Vam fer un còmic conjunt amb totes les vinyetes de la classe. Ho vam fer suposo que amb l’objectiu de veure més enllà d’unes vinyetes amb dibuixos i transformar-les a dibuixos “amb so” amb l’ajuda de les onomatopeyes. També vam fer les onomatopeyes en diferents idiomes i les vam gravar.
(Erika)
Recordo que se sentien coses molt rares quan vam cridar tots a la vegada. Després vam dir-les de manera individual i en diferents idiomes.
(Neus Seguí)