Com ens vam organitzar el nostre grup a l’hora de crear la primera coreografia.

Montse Reverte i Mar Asensio.

Ara us explicarem com nosaltres ens vam organitzar a l’hora de fer la coreografia:

Primer vam triar la cançó, per començar a pensar l’estructura que tindria la coreografia, és a dir, a partir de la cançó, ens van compartir les pautes que havíem d’utilitzar en alguns moments. També vam haver de tenir en compte, el fet que el ball havia de durar tres minuts. Això va fer que haguéssim de pensar on col·locar les pautes que implicava haver de pensar en quin moment de la coreografia anàvem a un tempo més ràpid o més lent. 

El nostre mètode per formular la coreo va ser:

Vam començar a posar la cançó, i mentre anava sonant, decidíem quins passos faríem i així de mica en mica vam aconseguir el resultat final.

Una de les coses que vam haver de tenir en compte, va ser la vergonya, al principi sempre costa… També vam haver de pensar si a tots els integrants del grup els semblava bé les propostes que anaven sorgint.

Estem gaudint molt d’aquest projecte!