Estem a la recta final del projecte i tenim moltes ganes de poder compartir-ho amb tots vosaltres. Hem tingut l’oportunitat de visitar amb el Víctor Jaenada, la Francesca i la Mariana, responsables d’ EART, (centre de mediació, d’educació i art contemporani) la sala Josep Uclés a Badalona. Aquesta sala, és una sala d’exposicions ubicada a l’edifici del Centre Cultural El Carme, gestionada per l’Ajuntament de Badalona.
Després de tot tipus de gestions burocràtiques que Francesca i Mariana han lluitat, sembla que finalment serà possible mostrar la nostra obra en aquest espai badaloní.



L’alumnat ha aprés avui sobre espais, suports, logístiques expositives i ha sentit la incertesa de poder imaginar com seria veure tot el treball de tot un curs viscut amb el Víctor, donant forma a una exposició que reculli tot el procés creatiu.
