SSHHHHH! PROVANT, GRAVANT…

-¡SILENCIO, SILENCIO!…Podria semblar part del text de la matriarca de la casa, La Bernarda, però en aquest cas, és el silenci que ens ha calgut per gravar la nostra sessió d’àudio.

Un xiuxiueig ha recorregut l’obra de Lorca, un caràcter introspectiu donarà so a la nostra interpretació d’aquest drama familiar. Com explicat a cau d’orella, com les xafarderies entre veïnes, com els pensaments plens de ràbia que sonen entre dents,…així han gravat l’alumnat la versió de La casa de Bernarda Alba d’en Federico.

Hem tingut la sort de tenir amb nosaltres el Rafa Frazao, artista visual i especialista en àudio i vídeo que acompanyat del nostre director d’obra, el Víctor, donaran forma a aquesta melodia sonora de veus.