Bloc 17-1

A la primera part, l’Alfredo i el Marc ens van explicar més coses sobre la presentació que farem al febrer, ens van explicar a quina hora havíem de venir aquell dia, i que hauríem de fer una presentació per al dia de la representació, explicar de què es tracta l’actuació i explicar coses sobre el projecte.

A la segona part, ens vam tornar a dividir en els tres grups, el grup de les cadires va anar al gimnàs amb Pau, i els altres dos grups petits, es van quedar a la classe de música amb l’Alfredo i el Marc. El grup de les cadires va tornar a practicar l’actuació, però van afegir coses, van afegir un codi amb els llums, al gimnàs hi ha tres llums, van fer tres petits grups i cada grup es guiava amb una llum. Hi havia una persona que s’encarregava de les llums, si una llum s’apaga, el grup que correspongui a aquella llum, havia d’estar quiet, i així amb tots els llums.

El grup que era a la classe de música, van seguir practicant amb els poemes i millorar amb els instruments. Després Pau va anar cap a la classe de música per veure que van afegir els grups dels poemes i l’Alfredo i el Marc van anar cap al gimnàs per veure que van afegir el grup de les poemes i gravar-nos.

Deixa un comentari