3a i 4a Sessió Sala Aasfàltica.

Aquestes dues sessions han sigut semblants a les sessions 1 i 2 a la Sala AAsfàltica, però amb algunes petites diferències. A la sessió 3 hem començat fent un escalfament, aquest cop no hem escalfat els nostres cossos i l’espai com les altres vegades. Aquesta vegada l’escalfament anava dirigit per la Milagros. Ha consistit en fer una rotllana i jugar amb les extremitats del nostre cos amb moviments, cops, tocaments, etc.

Després de fer l’escalfament hem fet una passada a la italiana d’una part de la nostra peça. Després de fer això, hem començat a crear noves escenes: duos. Consisteix en crear una petita escena fent poses, balls, etc. En parelles. Jo, per exemple, vaig amb el José.

A la sessió 4 hem començat amb el mateix escalfament de la Milagros. Després ens hem posat a practicar els duos. En Jose i jo ja tenim la nostra part creada. Tenim diferents parts d’escena, en una, fent diferents poses, i després acabar patinant pel terra.

Erik Salobreña

 Després de fer l’assaig hem fet diferents grups. Les noies ens hem separat en un grup i els nois, en parelles. Hem estat tota l’estona preparant aquests fragments nous. Els nois han utilitzat tota la sala i les noies, en un tros petit, perquè no ens veiessin. Al final de la sessió hem mostrat totes les petites peces noves. Les hem repetit uns quants cops per a què sortissin bé del tot. En acabar d’ensenyar tots els duos, hem fet un cercle per finalitzar la sessió.

Júlia Vega

Després la Milagros ens ha agafat a totes les noies i ens ha dit que havíem de fer un ball totes juntes perquè ho integraríem a la peça. Els nois també ho han fet, però en parelles. Hem estat tota la part final de la sessió fent això, i després de tenir-ho tot més o menys ben fet ho hem presentat als altres. Els nois també ho han ensenyat. Els nois ja ho han acabat tot ben fet perquè era més fàcil, però el nostre no l’hem acabat perquè ho hem complicat més i som moltes.

Zoe Delgado

Deixa un comentari