La reunió de pares

En la sessió 8 vam interpretar als nostres pares i després vam interpretar algunes persones de pares i de profes i va sortir que un de nosaltres ens passem a fer de profes i vaig sortir jo per interpretar de professors i vaig haver d’improvisar, no va sortir tan malament. Després d’una estona vam tornar a sortir, però millorant l’escena perquè la primera es podria millorar. Després van sortir dues persones i van fer se passar 1 per profe i una de fill i van sortir a l’escenari i van actuar. A mi aquesta sessió em va agradar perquè es va fer molt dinàmica i no molt avorrida.

(Deivi)

La classe anterior vam anar directament a la sala d’actes per fer unes improvisacions, que tractaven de que el “pares” es posen en rotllana i es tracta de que estaven anant a la reunió a l’escola i després vam fer un altre tipus d’improvisació que era el pare donant les notes al fill.

Em va semblar divertit, tenia una mica de vergonya vergonya però em va agradar.

(Nil)

La darrera sessió vam fer un grup de persones conformat per 7 persones i van fer una impro. sobre una reunió de pares on deien que els seus fills són “gamberros” va ser divertit perquè posaven les situacions molt còmiques, però en una part tots cridaven i no s’entén res del que diuen. Ara l’altre grup  on jo estava va ser molt avorrit i seriós, no va ser res divertit, l’única cosa que va fer una mica de gràcia, va ser el Paolo que va posar un accent americà.

Després van fer un altre impro. on estaven ell Paolo i el Fuong que era d’un pare i un professor. Va estar molt bé però una mica d’emocions seria molt millor.Després van fer una continuació on el Fuong esperava al Enzo que feia de fill, per parlar sobre les notes i amb que “amigues” sortia.Va estar bé però m’agradaria veure el Fuong com a pare enfadat.

Vam fer la mateixa impro. però amb diferents persones.Van escollir l’Aina  i a mi.Per mi va ser molt divertit la impro. i molt fluida.

Com a sessió va ser molt bo i m’agradaria fer un altre sessió com aquesta.

(Juan David)

Creació de personatge: Els nostres pares

A la darrera sessió vem fer una activitat molt xula.

Primer vam començar amb acabar de preparar la nostre presentació sobre EL NOSTRE PARE, després vem baixar al saló d’actes i vam fer escalfaments, cap a les 10 vem comença a fer les presentacions ens va costar bastant i era com que no havíem definit  entes lo que teniem que fer, com que no ho tenim clar però no va ser fins l’última persona que ho va fer que ho va interpretar molt bé.

Aquesta sessió ha sigut molt divertida.

(Enzo)

La sessió 7 va ser la continuació de la darrera perquè després de pensar, observar com actuaven els nostres pares. La primera hora de classe vam estar repassant i corregint una mica com actuaven els nostres pares i gestos, característics d’ells, els professors ens ajudaven i donaven exemples sobre com poder fer-ho com la marta que ens deia una mica coses que li passava amb el seu fill. Després vam baixar a la sala d’actes per començar amb les actuacions, pujaven a escena i ens havíem de presentar i dir com pensàvem que ens portàvem amb ells (interpretant el nostre pare), més tard els professors seguien fent una sèrie de preguntes com si fos una reunió de pares i havíem de jugar un pare enfadat. Cada actuació va ser millor que l’anterior gràcies a totes les correccions dels professors…Però no va poder sortir tothom, ja que no hi havia temps. Jo que no vaig poder sortir al principi no sabia molt com anava a imitar el meu pare, ja tenia una idea, però no estava segur del tot i em vaig posar una mica nerviós. Potser van ser massa actuacions, però cap al final ja començava a cansar-me una mica.

(Paolo)

En ese dia teniamos que venir vestido como el padre o madre que hayas elegido de tus padres e interpretarlos.

Yo ya tenía mentalizado que era más como copiarle o interpretar como si fuera mi padre pero luego en escenario nos hicieron hacernos pasar por nuestros padres conversando con el tutor y pues no me lo esperaba asi entonces ya no lo tenía planeado, llegó mi turno y pues no sabia que decir y solo me presente y luego la Joana la vi molesta y dijo que ya estaba prohibido dejar de hablar hasta que ellos lo digan y ahí me puse mas perdido, luego explico que tenia que interpretar haciendo que en vez que me preguntaran a mí, tendría que hacer como si tuviese un problema y entonces empecé a improvisar pero sentía que no me gustaba hacerlo.

(John)

Com veieu als vostres pares

A la darrera sessió, vam fer unes petites descripcions del nostre pare, mare o tutor legal. Van aparèixer moltíssims adjectius diferents. Després d’acabar els textos, vam fer un dibuix ràpid i després els vam llegir en veu alta.
Per acabar vam començar a practicar, per fer el següent dia, representacions de la persona que havíem descrit.
(Pau)

A l’última sessió vem descriure a la nostre mare o pare, jo vaig fer al meu pare vaig fer un text sobre ell i també havíem de dibuixar-lo després en van donar la feina d’haver d’ interpretar al nostre pare o mare pel següent dimecres.

I per últim vam haver d’interpretar a alguna persona de la classe, algú sortia a interpretar a un altre i qui ho encertava havia de sortir a davant a fer-ho.
(Ivet)

El ultimo dia vam descriure el nostre mare o al nostre pare en un paper, després ho vam tenir que llegir davant de tots, al final vam tenir que representar al nostre pare en una actuació, ens han deixat uns dies per veure els moviments i expressions dels nostres pares per poder-los imitar el pròxim dia em va agradar molt perquè era molt divertit.
(Nil)

Sessions d’impro

Quan va venir la Joana a mi em van agradar les activitats que proposava però em feia vergonya, perquè pensava que no ho podria fer, tot i que al final vaig acabar fent-les.
(Talha)

La primera sessió amb la Juana Dolors va ser una mica avorrida perquè vam fer una ronda de presentacions que consisteix en explicar quatre o cinc coses de la teva vida i en un moment has de dir una mentida però sense que la resta ho sàpiga. Va resultar ser una mica desastre i no em va agradar molt. És veritat que les primeres classes van ser molt lentes però cada vegada són més dinàmiques i divertides.
(Aina)

La primera sessió vam fer una rotllana i havíem de dir una mentida i dues veritats. El que em va impactar va ser que treballava d’artista de forma professional i crec que va venir amb una altra noia que l’estava acompanyant i
després ens vam presentar tots a la Joanna.
(Fuong)

Aterratge

La matèria optativa no em convencia gaire a l’inici, ja que parlàvem molt i no actuàvem. No obstant això, després de dues sessions, vam començar a representar escenes i, malgrat que al començament em feia molta vergonya, amb el temps la meva vergonya va disminuir progressivament.
(Laura)

Jo m’esperava aquesta assignatura bastant avorrida, però van anar passant els dies i vam anar fent noves activitats que eren bastant divertides, més del que m’esperava. Ara mateix m’agrada bastant. Penso que surt de les classes convencionals d’estar assegut apuntant el que diu el professor.
(Eric)

Jo quan vaig escollir l’optativa va ser perquè no hi havia exàmens, però més tard amb les improvisacions i les activitats em va anar agradant més, ja que després d’un parell de classes em va semblar més entretingut. Em sembla una activitat interessant i entretinguda.
(Pablo)